Dexist Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Alweer episode 6 van GTA mythbusters! Heb ik direct een vraag: hoe open je die deuren van de box truck ? Reageren
PsykoUniqz Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Misschien met een sticky bomb werkt bij armored trucks wel Reageren
dionkoffie Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 haha die box truck geniaal XD fuck logic Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Als je het met een sticky bomb doet blaas je denk ik de hele truck op.. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Wat jammer dat de politie dus auto's achtervolgt die soms per ongeluk tegen hun zijn geknald, maar het zij zo. Leuk fimpje Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 (bewerkt) Deuren openen = trap er tegenaan geven, misschien meerdere trappen. Werkt bij de Titan Leuke video's, kijk wel steeds uit naar de volgende Bewerkt: 29 oktober 2013 door _Night-Men_ Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Ik keek ook altijd naar de Call of Duty: Mythbusters video's van Defend The House. Wanneer je deze kijkt kwam je altijd wel dingen tegen die je in je voordeel kon gebruiken in de multiplayer. Bij de GTA filmpjes kom ik dingen tegen die ik zelf wil gaan proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.