Jump to content

iFruit app beschikbaar op andoid, soort van

Recommended Posts

Geplaatst:

Helemaal top! Bedankt om het te melden ;) Ik haal hem momenteel binnen met mijn Galaxy S3 maar hij is niet zo groot als ik gelezen had. Iedereen had het over 444MB terwijl die hier maar 241MB groot is.

Anyway, great! :D

Geplaatst:

Waarschijnlijk gaat het niet lukken met mijn simpele abdroid maar wie niet waagt niet wint. Werd trouwens wel eens tijd.

Geplaatst:

Die kan dus mooi niet op me Android telefoon pff rockstargames denkt iedereen heeft telefoon boven de 100 euro ofzo met android 4.0

Geplaatst:

Nu aan het downloaden voor mijn HTC One X...

ben benieuwd of hij het zal doen.

Aangezien hij compatibel ermee is zal het vast wel werken ;)

Geplaatst:

Sony Xperia E met android 4.1: niet compatibel

Samsung Galaxy Tab 2 10.1 met android 4.0: niet compatibel

Valt me toch erg tegen.

Geplaatst: (bewerkt)

werkt op de s advance gt19070 niet :(

ik zit op gingerbread nog zou ik moeten updaten denk je?

update: nee werkt nog steeds niet bij mij

Bewerkt: door dionkoffie
Geplaatst:

dionkoffie wanneer de upgrade voor jou toestel beschikbaar is zou ik hem updaten als ik jou was. Maar ik weet niet waar ze het op baseren voor welk toestel het beschikbaar is. Het kan zijn dat ze dit doen door software versie nummer maar het kan ook gewoon zijn dat ze zeggen deze telefoon kan m downloaden en deze niet. Je zou het dus kunnen proberen.

Heb zelf de Samsung Galaxy Note II en heb hem ook even gedownload. Leuke app en fijn dat ik Chop eindelijk eens kan gaan trainen!

Geplaatst:

Ik heb hem geupgrade en ik kan het nog steeds niet downloaden, heel irritant ik probeer hem wel te rooten en er dan op te zette

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...