Silverbyte Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Tijdje geleden dat ik hier voor het laatst iets liet zien. Vandaag eens geëxperimenteerd met andere software dan Photoshop, te weten Corel Painter X. Niet de nieuwste versie, maar dat deert niet. Het is een programma dat een echte schilderswerkset nabootst, met verf die met elkaar vermengt en penseelstreken die droger worden naarmate je ze over het papier trekt. Zeker de moeite waard om eens een testversie oid te proberen. Onderstaande drie werkjes waren eigenlijk vooral om de beschikbare tools onder de knie te krijgen. Het is abstract kleurenwerk, puur go with the flow. Reageren
3L1077 Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Knap! Ziet er inderdaad heel echt uit. De laatste vind ik waarschijnlijk wel het leukste, een leuke kleurencombinatie. Leuk dat je dit deelt, zal ik misschien ook eens uit proberen. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Heel leuk programma zo te zien! Je eerste werkje ziet er, in my opinion, het mooist uit. Deze lijkt erg realistisch en ik vind de kleurencombinatie van rood, zwart en wit er vaak appetijtelijk uit zien voor het oog. Ook de laatste vind ik wel vet, het lijkt alsof ik er personen in zie staan. Dat is nou precies wat er zo vet is aan abstract werk, je kunt er zelf een voorstelling bij maken. Ben benieuwd wat je nog meer fabriceert met Corel Painter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.