matn1983 Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Als ik online speel kom ik bijna nooit andere spelers tegen. Ook niet als ik een nieuwe sessie start. Doe ik iets fout of zijn de werelden gewoon zo rustig? Reageren
druidspruit Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 die witte dingen op de kaart zijn spelers. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Interessant, Druidspruit. Zeer interessant. Maar ik denk dat hij dat ook wel weet Matn, ik heb dit meestal ook, ligt (bij mij) aan je internet/ NAT Type... Reageren
matn1983 Geplaatst: 29 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Dank je wel Dipsy8. Dat het om witte stippen op de kaart ging had ik inderdaad wel gesnapt is er een mogelijkheid om dit aan te passen zodat ik wel normaal kan spelen? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Mijn ervaring met de PlayStation 3 is dat wanneer je bedraad speelt je sowieso een betere verbinding hebt (wat eigenlijk wel logisch is) en in je router interface moet je upnp even op enable zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.