Platypus Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Hey iedereen, Ik heb twee vraagjes: 1) Ik heb gisteren de eerste offroad race gedaan, en toen ik als eerste finishte kwam er de melding: "The Moto X outfit has been added to your wardrobe". Maar als ik in mijn wardrobe kijk, zie ik die outfit helemaal niet. Weet iemand hoe dat komt? 2) Telkens als ik een snack wil kopen in een 24/7 winkel of een tankstation, moet ik meer betalen dan de aangegeven prijs. Als ik bijvoorbeeld een snack van $5 koop, wordt er $7 van mijn geld afgetrokken. Gebeurt dat bij jullie ook of ben ik de enige? Alvast bedankt. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 1. Kan zijn dat je de storyline nog niet helemaal uitgespeeld hebt, kan het misschien aan liggen. Hij staat bij outfits. 2. Is mij niet opgevallen, volgens mij zijn bij mij de prijzen gewoon goed Reageren
Platypus Geplaatst: 29 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 De storyline heb ik inderdaad nog niet uitgespeeld. Bedankt voor je antwoorden. Zijn er nog mensen die meer moeten betalen dan de aangegeven prijs? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Heb je niet toevallig eerst iets van $2 gekocht en meteen daarna iets van $5? Het kan namelijk dat het dan bij elkaar opgeteld wordt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.