dionkoffie Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 (bewerkt) Beste gtagames leden. Ik wil op zaterdag 2 november om 15:00 uur een leuke meeting gaan houden op gta:online. (als de tijd voor de meeste niet uit komt wil ik heb graag verzetten) Hierbij zijn jullie allemaal uit genodigd. Wat wij willen doen: - Een feestje houden - Wat racen of deathmatchen of iets anders met elkaar! Graag even zeggen of je kan en of je een headset heb en dan zet ik je op de lijst. Deze meeting komt van de crew The Dutchers (TDNL) en The Walking Dutch (TWDC) (uiteraard zou het leuk zijn als de mods en admins ook mee zouden doen Je hoeft niet in deze crew te zitten om mee te doen Hierbij moet ik wel melden dat het voor de ps3 is. Sorry xbox players Aub ook je psn naam erbij zetten! Mensen die me toe willen voegen alvast: Dionkoffie Voor degene die geen headset hebben kunnen meepraten in de chat. Mensen die komen: - Dionkoffie (headset) PSN: Dionkoffie - QustomiZed (headset) PSN: QustomiZed - Jochems (Headset) - Indo1991 PSN: gamefreak046 - Ak47 (headset) PSN: kayanovic - iRowen0180 (headset) PSN: iRowen0180 - Jans-1987 PSN: leeleeke94 Je hoeft niet precies om 3 uur komen je mag op elk moment joinen Bewerkt: 2 november 2013 door dionkoffie Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Ik kan en heb een headset. Wat ik me alleen afvraag is, voor welke console is dit bedoeld? Ik speel op de PlayStation 3 namelijk. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 29 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Ik kan en heb een headset. Wat ik me alleen afvraag is, voor welke console is dit bedoeld? Ik speel op de PlayStation 3 namelijk. Je staat erbij. als je nu ff refresht dan zie je dat ik erbij heb gezet dat het voor de ps3 is. leuk dat je komt. Reageren
QustomiZed Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Ik kom, Survival is maar voor 4 players... Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Ah, mooi! Mijn PlayStation netwerk naam is trouwens soulramon. Reageren
Jochems Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Ik kan eventueel ook wel komen als er nog plek is, ik zit in The Walking Dutch. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 29 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Ik kan eventueel ook wel komen als er nog plek is, ik zit in The Walking Dutch. heb je een headset of niet en wat is je psn naam? danku Reageren
Jochems Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Ik kan eventueel ook wel komen als er nog plek is, ik zit in The Walking Dutch. heb je een headset of niet en wat is je psn naam? danku We hebben vandaag nog meerdere keren geraced samen.. Remember? En ja ik heb een headset, die deed het vandaag minder goed omdat 'ie (bijna) leeg was denk ik. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 29 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Ik kan eventueel ook wel komen als er nog plek is, ik zit in The Walking Dutch. heb je een headset of niet en wat is je psn naam? danku We hebben vandaag nog meerdere keren geraced samen.. Remember? En ja ik heb een headset, die deed het vandaag minder goed omdat 'ie (bijna) leeg was denk ik. ik onthou die namen niet zo 123 maar is goed. probeer je headset maar ff te fixe Reageren
Ak47 Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 (bewerkt) h Bewerkt: 2 november 2013 door Ak47 Reageren
iRowen0180 Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 Naam: iRowen0180 PSN: iRowen0180 Headset: ja Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 Ik moet mij helaas afmelden. Er is iets tussen gekomen waardoor ik helaas niet beschikbaar kan zijn morgenmiddag. Reageren
Ak47 Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Ik moet mij helaas afmelden. Er is iets tussen gekomen waardoor ik helaas niet beschikbaar kan zijn morgenmiddag. Ik heb hetzelfde, maar ben op andere tijden wel beschikbaar voor een lol-potje! Reageren
dionkoffie Geplaatst: 2 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Ik moet mij helaas afmelden. Er is iets tussen gekomen waardoor ik helaas niet beschikbaar kan zijn morgenmiddag. Ik heb hetzelfde, maar ben op andere tijden wel beschikbaar voor een lol-potje! het begint vanaf 3 uur. je hoeft ook niet precies 3 uur te komen ik ga tot 8 uur ofzo door dus je kan op elk moment er erin springen Reageren
Ak47 Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Aha, nou ja, we zien wel waar het schip strandt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.