Jump to content

PrtScreen.net OPEN beta


Jochems

Recommended Posts

Beste GTA-Forum leden.

Zojuist heb ik de OPEN betaversie van PrtScreen.net gelanceerd. Dat betekend dat de site nu voor iedereen toegankelijk is, máár er nog wel fouten in kunnen zitten en er nog dingen kunnen missen.

In dit geval mis ik nog de terms of service en de HoF.

Ik wil jullie dus allen uitnodigen om een account aan te maken en om bugs/ (taal)fouten te ontdekken. De site is in het Engels vanwege de .net domeinnaam.

Gelieve fouten/ bugs bij mij te melden en er geen misbruik van te maken, dan moet ik maatregelen nemen.

Iedereen die meedoet met de open beta, bedankt!

Oh, en tips zijn ook van harte welkom natuurlijk!

En momenteel werkt het alleen in de hogere browsers, zoals Google Chrome, FireFox etc etc.

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik de "bewerk"-knop als je nog iets wil toevoegen aan een geplaatst bericht! :tu:<<<

Oh en helemaal vergeten te melden, je kunt via PrtScreen.net clipboard-images uploaden. Bijvoorbeeld een printscreen (prt scr) en het plakken dmv CTRL+V

Leden hebben hun eigen album en hebben een hoger upload limiet (15 ipv 5)

Link to comment
Delen op andere websites

Af en toe registreert hij mijn control + V niet, maar als hij 'm pakt dan is hij bijna instant geüpload!

Erg makkelijk, zal hem komende weken gebruiken en mocht ik een foutje tegen komen dan zal ik het melden.

Keep up the good work! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Af en toe registreert hij mijn control + V niet, maar als hij 'm pakt dan is hij bijna instant geüpload! Erg makkelijk, zal hem komende weken gebruiken en mocht ik een foutje tegen komen dan zal ik het melden. Keep up the good work! :tu:

Prima en hartstikke bedankt, fijn om te horen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet mijn taak, maar wil je even op attent maken dat rechtsonder het bericht een knop "bewerken" zit, want dan hoef je niet te dubbelposten, wat niet toegestaan is :)Daarnaast weet ik niet of dit zo onder reclame maken valt, maar pas daarmee op, want dat is ook niet toegestaan.

Ontopic:Je verhaal in je post is erg rommelig en ik kan er niet echt een touw aan vast knopen.

Zet het duidelijk neer en zet de informatie die bij elkaar hoort in een nieuwe alinea en niet door elkaar.

Verder ziet het er clean uit, geen overbodige content, gewoon functioneel.

Hij pakt niet alle afbeeldingen, zoals als ik bijvoorbeeld er van een website copy, en inderdaad hij pakt niet altijd de sneltoetsen.

Misschien is het handig om boven de box een kleine button te zetten waarmee je het ook kan plakken.Verder, biedt ook ergens een optie aan om een account te verwijderen.

Als je meerdere talen wilt ondersteunen kan je dat al grotendeels afvangen op IP adres(Ben geween webdeveloper, zie reactie hieronder :puh: ), en anders kan je het altijd bij de settings nog zetten.

Ziet er op eerste aanblik goed uit, heeft nog wel het een en ander nodig. :)

Kijk trouwens even in je activate.php, heb je iets niet goed staan :puh:

Parse error: syntax error, unexpected 're' (T_STRING), expecting ',' or ';' in /home/iarjan/domains/prtscreen.net/public_html/activate.php on line 49

Edit: typo

Bewerkt: door Crypteq
Link to comment
Delen op andere websites

Als je meerdere talen wilt ondersteunen kan je dat al grotendeels afvangen op IP adres, en anders kan je het altijd bij de settings nog zetten.

Oei, ik schrok even toen ik dit las!

Het is niet goed om de taal in te stellen op basis van het IP adres. Webbrowsers sturen vaak een accept-language mee in de headers van een webrequest waar je makkelijk uit kan lezen wat voor een taal de gebruiker prefereert. Voor meer informatie kan je Header Field Definitions raadplegen van het Hypertext Transfer Protocol v1.1. Of zie: Content negotiation

Link to comment
Delen op andere websites

Oei, ik schrok even toen ik dit las!

Het is niet goed om de taal in te stellen op basis van het IP adres. Webbrowsers sturen vaak een accept-language mee in de headers van een webrequest waar je makkelijk uit kan lezen wat voor een taal de gebruiker prefereert. Voor meer informatie kan je Header Field Definitions raadplegen van het Hypertext Transfer Protocol v1.1. Of zie: Content negotiation

Kan wel zijn, maar ik zeg ook toch grotendeels :puh:, de rest kan hij zelf wel verzinnen. Daarnaast ik ben geen 'webdeveloper', wil ik ook niet zijn, houdt me er ook niet mee bezig, wat wel en wat niet kan, het zal allemaal wel :puh:

Maar hopelijk ben je de schrok wel teboven gekomen? :O

Bewerkt: door Crypteq
Link to comment
Delen op andere websites

x2zl.png Vraagje, zou je iets kunnen installeren of watdanooken zodat je niet perse op het prtscreen.net tabblad moet zijn om ctrl+v in te drukken?

Zeker, momenteel ben ik bezig met een Google Chrome extensie precies voor dat. :)

Handige website!

Ty!

Het is niet mijn taak, maar wil je even op attent maken dat rechtsonder het bericht een knop "bewerken" zit, want dan hoef je niet te dubbelposten, wat niet toegestaan is :)Daarnaast weet ik niet of dit zo onder reclame maken valt, maar pas daarmee op, want dat is ook niet toegestaan. Ontopic:Je verhaal in je post is erg rommelig en ik kan er niet echt een touw aan vast knopen. Zet het duidelijk neer en zet de informatie die bij elkaar hoort in een nieuwe alinea en niet door elkaar. Verder ziet het er clean uit, geen overbodige content, gewoon functioneel. Hij pakt niet alle afbeeldingen, zoals als ik bijvoorbeeld er van een website copy, en inderdaad hij pakt niet altijd de sneltoetsen. Misschien is het handig om boven de box een kleine button te zetten waarmee je het ook kan plakken.Verder, biedt ook ergens een optie aan om een account te verwijderen. Als je meerdere talen wilt ondersteunen kan je dat al grotendeels afvangen op IP adres(Ben geween webdeveloper, zie reactie hieronder :puh: ), en anders kan je het altijd bij de settings nog zetten. Ziet er op eerste aanblik goed uit, heeft nog wel het een en ander nodig. :) Kijk trouwens even in je activate.php, heb je iets niet goed staan :puh:
Parse error: syntax error, unexpected 're' (T_STRING), expecting ',' or ';' in /home/iarjan/domains/prtscreen.net/public_html/activate.php on line 49

Edit: typo

Bedankt en excuses voor de slechte beginnerspost, was even snel in elkaar gedrukt. Ik ga wat aan die foutmelding doen.

// Google Chrome extensie gelanceerd!

http://prtscreen.net/extension.php

Bewerkt: door Jochems
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke website! Er bestaan al verschillende dergelijke alternatieven, maar daarvoor moet ik altijd Googlen. De websitenaam is makkelijk te onthouden en heb er dus al enkele keren gebruik van gemaakt. :)

Haha, ty! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Is een keertje je PrtScreen Applicatie gebruikt van de Google Store.

71f5.png

Ik ben zeer tevreden met deze applicatie, ik zat altijd te zoeken voor Screencaptures te maken, maar het was altijd wat, niet goed. En het was niet compleet in mijn inzicht. Nu heb ik deze geprobeerd, en ja. Ik mag zeggen dat ik zeer tevreden met de site, én de Google Store applicatie. Keep up the good work! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...