Crappy-Apple Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 zou hier het groote topic van kunnen worden van de urbz op gba ? zo ja stel dan al je vragen hier in van het spel ik heb al een vraag is er ergens een mapje van het spel ? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 zou hier het groote topic van kunnen worden van de urbz op gba ? Ja hoor , daar is helemaal niks mis mee. Ik heb hier dan wat foto's gezocht over dit spel. Zodat de andere leden allemaal weten wat voor soort spel dit is. Dit spel lijkt mij zelf helemaal niks aan. Heel slecht beeld heb je , en dat is 1 van de grootste redenen al. Maarja , dat is mijn mening hé Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 een vraagje weet iemand waar het huis van meneer balpen, is ??? B) :ph34r: :angry: Reageren
The Mafia Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Cool is wist niet dat je kon motor rijden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.