bolie Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 Hallo, Zal mij even voorstellen. Mijn naam is hitmaan212 voor alle playstation 3 gebruikers en later ook voor de pc. Ik zoek een crew, maar niet 1 die om komt in de regels. een stukje vrijheid moet ik ook houden. Dus niet een verplichting dat ik op bepaalde dagen aanwezig moet zijn. Tevens moet het wel Nederlanders zijn. Wat heb ik te bieden. Level: 33 Huis: Ja, die van 400K Wapen: Aangepaste AK 47 Auto's: Benefactor Dubsta, Sabre Turbo, Annis Elegy RH Geld: Op dit moment te weinig. Eigenschappen: Shooting: 5 balkjes, Stamia: 5 Balkjes, Longen: 1 balkje, Rijden: 4 en een klein beetje, Sterkte: 1 en een klein beetje, Stealth: 2 balkjes. Microfoon: Nee Ervaring: Races: 5 gewonnen een aantal keer 2e geworden. Tennis: 2 gewonnen, 0 verloren, 7 Aces. Meeste ervaring in: Survival Sandy Shores Mocht je intresse hebben in mij dan volstaat een bericht hier of een ingame bericht. Vermeld wat van regels je hebt en hoe je natuurlijk heet. Ranglijst als het kan vernoemen als je het durft. Reageren
tuurtje1985 Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 We zijn nog steeds in onze crew op zoek naar gezellige mensen voor op de ps3 We zijn nu in een week tijd van 4 naar 11 leden gegaan en we zoeken er nog meer We hebben ook het motto als er een lid in geld nood zit deze te helpen Hopelijk klinkt dit je leuk en wil je ons helpen groot te worden horen wij graag van jullie http://socialclub.ro...rew/dutch-widow Hier ben je welkom Regeks hebben we niet echt Elkaar ondersteunen en veel lol trappen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.