norik Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 (bewerkt) Hallo forum Toen ik GTA 5 had opgestart had ik per ongeluk Duits gekozen als taal maar nu ik de game herstart vraagt Hij niet meer om een taal te kiezen hoe moet ik nu terug naar engels ? Greetz norik Bewerkt: 31 oktober 2013 door norik Reageren
Venzio Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 On Xbox 360: Hold LB + RB while booting the game On PS3: Hold L1 + R1 while booting the game, or clear your game data (NOT save data) from the PS3 Game Data Utility in the PS3 XMB (system menu). Bron: Rockstar Games Reageren
norik Geplaatst: 31 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 wat bedoelen ze met booting the game Reageren
Venzio Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 wat bedoelen ze met booting the game Op het moment dat je het spel opstart moet je dus de stappen volgen (of stap). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.