Jump to content

W8 PC gaat automatisch op sluimerstand


Dipsie8

Recommended Posts

Hallo,

Mijn PC (W8) gaat automatisch op sluimerstand als het 3 uur ofzoiets niet aangeraakt is.

Via "Energiebeheer" In configuratiescherm heb ik dat al uitgezet. Maar de PC blijft het doen. Weet iemand hoe ik dit uitzet?

Ik word hier namelijk tureluurs van; ik wou BF4 's nachts laten downloaden en nu is 'ie maar op 12% omdat 'ie automatisch op sluimerstand gegaan is ;_;

Alvast bedant,

Dipsie8

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gister al eens apart gecontroleerd voor sluimerstand; die staat ook uit.

Zal ik het eerst maar backuppen, die hiberfil.sys? :puh:

EDIT: Ik heb gezocht naar "Hiberfil.sys" en het zegt "geen zoekresultaten"

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan gewoon goed in de Energiebeheer functies van je laptop te kijken. Indien je gebruikt maakt van een laptop staat deze energiezuinig ingesteld zodat deze lang mee gaat. Aangeraden is dus altijd de lader te gebruiken als het kan. Je laptop hoort met lader in een minder energiezuinige modes te gaan.

Kijk dus goed of je laptop dus op performance mode of bijvoorbeeld de zuinige mode staat en welke van de 2 of 3 je dient aan te passen. Je hoeft ze dus niet allemaal aan te passen, maar alleen degene die je prefereert te gebruiken.

Bestanden als Hiberfil.sys verwijderen raad ik ten zeerste af. Dit kan leiden tot ongewenste resultaten mede het kwijtraken van openstaande bestanden en data.

Link to comment
Delen op andere websites

wat staat er bij hybride slaapstand toestaan(in je linker schermpje) daar staan nog opties onder

-Van welke fabrikant is je laptop? mijne is van lenovo, en die heeft ook een eigen battery/energy management, en heb ik handmatig uit moeten zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

wat staat er bij hybride slaapstand toestaan(in je linker schermpje) daar staan nog opties onder

-Van welke fabrikant is je laptop? mijne is van lenovo, en die heeft ook een eigen battery/energy management, en heb ik handmatig uit moeten zetten.

Het is een desktop...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...