Jump to content

Internet op PC werkt slecht


Dipsie8

Recommended Posts

Hallo,

Op mijn PC werkt het internet afgrijselijk slecht; op Origin haal ik 90% van de tijd een downloadsnelheid van ~250kb/s terwijl ik normaal gezien 1,5 mb/s zou moeten hebben. Op YouTube kan ik video's niet op 720/1080p zetten zonder elke seconde te bufferen. En in BF3 heb ik erg veel last van lagg. Maar op mijn PS3 heb ik helemaal nergens last van! Ook de laptop van mijn vader heeft hier geen last van...

Weet iemand waar dit aan ligt?

Alvast bedankt,

Dipsie8

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Test je internet eerst even via een internet kabel. Kijken of het probleem zich in de router/modem bevind of bij jouw laptop.

En je zegt dat de draadloos wel werkt op je vaders pc, en je ps3.

Kan dan goed mogelijk zijn(als je een bedrade verbinding geen problemen geeft op je laptop) dat je wifi adapter aan vervanging toe is.

-maar daar weet ik verder niks van af :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader's laptop staat verder van de router vandaan, de PS3 zit 1 plankje boven mijn PC. Vroeger had ik hier geen last van. @san Desktop.

Wilt niks zeggen, niet elke computer heeft een even goede netwerkkaart. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan natuurlijk ook zijn dat bijvoorbeeld je buren een nieuwe router hebben die jullie signaal verstoort. (En bijvoorbeeld dichter bij jou computer staat waardoor hij meer verstoring veroorzaakt).

Probeer je router eens aan en uit te zetten en desnoods naar een ander WiFi channel te zetten. (Zie http://www.howtogeek.com/howto/21132/)

Link to comment
Delen op andere websites

Ohja, jij was het SS lid dat op een boerderij woonde.. :7

Toch raad ik je aan om het eens te proberen: zet je modem, router, whatever eens helemaal uit en zet ze na 10 seconden weer aan. Natuurlijk is dit geen oplossing voor wat het probleem veroorzaakte maar mocht het werken, dan weten we in ieder geval dat het niet aan je eigen computer ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...