Jump to content

The Lego Film

Recommended Posts

Geplaatst:

eIABfVh.jpg

Disney is op het geniale idee gekomen om een film te maken volledig gemaakt in Lego. Lijkt me zeker leuk om deze te bekijken omdat ik vroeger een groot Lego fan ben geweest. Bekende mensen als 'god' Morgan Freeman, maar ook acteurs als Alison Brie, Will Ferrell en Liam Neeson werken er aan mee. In Nederland komt hij uit op 12 Februari 2014. Ze hebben ook een leuke site en een tool om je eigen lego poppetje te ontwerpen. :puh:

Geplaatst:

Dit is werkelijk waar geniaal. Ook een groot Lego-fan geweest dus ik kijk echt uit naar dit!

Oow en die bijna-quote...

8b104806a50420_full.jpg

Geplaatst:

Ik verheug me er nu al op! De games Lego Racers, Lego Island en Lego Harry Potter hebben mij al bewezen dat Lego in animatie erg leuk kan zijn.

Geplaatst:

Ik denk dat hij wel leuk zal worden, ik heb een vriend en die is echt gek op lego. Dus als hij hem niet zal zien weet ik het niet meer.

Geplaatst:

Haha geweldig dit. Origineel, er zit ook nog best leuke humor in en ook wel mooi dat ze hele bekende acteurs hebben weten te strikken voor de stemrollen. Ik ga hem zeker kijken als hij uitkomt! :D

Geplaatst:

Ik vind die geanimeerde troep van het bedrijf zelf echt rot. Het past niet in het LEGO thema. De fan made stop motion filmpjes zijn leuker.

Geplaatst:

Ik vind dat juist wel leuk, zo'n geanimeerde film. Ik was vroeger altijd enorme Lego-fan en ik denk dat ik deze film ook wel even ga bekijken, ben zeer benieuwd!

Geplaatst:

Ik vind die geanimeerde troep van het bedrijf zelf echt rot. Het past niet in het LEGO thema. De fan made stop motion filmpjes zijn leuker.

Ik vind deze persoonlijk beter omdat de mond beweegt en ze spreken i.p.v. gewoon niet. En ze hebben echt goeie acteurs kunnen strikken ervoor.

Ach ja, ieder zijn eigen mening.

Geplaatst:

Leuke trailer. Ikzelf vind het wel een beetje te hypermodern voor Lego, maar wel leuke humor.

Ik mis een beetje de standaard poppetjes in deze trailer. Vooral die linker hieronder vind ik echt geniaal. Ik heb hier nog steeds zo'n Lego gereedschapskistdoos en dat poppetje was ik dan altijd :D

figure_lego.jpgLego-man2.jpg91c77b98-ee88-44ad-b4a0-661ab1b35b92Larger.jpg

Ps. Is er ook een Lego topic? Of kan ik gewoon dit als Lego topic zien. Ik heb zo veel herinneringen aan Lego :puh:

Geplaatst:

Ik speel regelmatig een Lego-game en vind die fantastisch. Ik ben dan ook erg benieuwd naar deze film. Ik weet net als 3L1077 nog niet wat ik er van moet verwachten, maar ik ga hem zeker kijken als hij uit is! :D

Geplaatst:

Het is tenminste iets nieuws erg leuk bedacht, ben zeker benieuwd hoe het eruit gaat zien. De games die ervan gemaakt worden zijn ook leuk.

Geplaatst:

Als groot LEGO-fan wil ik deze zeker weten zien. Maar ik vrees dat m'n vrouw echt niet meegaat...

Ps. Is er ook een Lego topic? Of kan ik gewoon dit als Lego topic zien. Ik heb zo veel herinneringen aan Lego :puh:

Negatief, dit topic gaat over de film.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...