_Night-Men_ Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Mooi idee, ik ben/was ook een groot fan van Lego, geweldig spul. Staat nog altijd een kast vol op mijn kamer Ik zie wel even of ik hem ga kijken. 'I'm here to see... your butt' Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Dit is voor het eerst dat ik geen drugs op heb, maar wel rare dingen zie. Awesome Reageren
NicolaB Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Als groot LEGO-fan wil ik deze zeker weten zien. Maar ik vrees dat m'n vrouw echt niet meegaat... Ps. Is er ook een Lego topic? Of kan ik gewoon dit als Lego topic zien. Ik heb zo veel herinneringen aan Lego Negatief, dit topic gaat over de film. Bericht duidelijk en begrepen. Ik heb Lego Racers helemaal stuk gespeeld. Ik kan niet wachten tot de release, want reken maar dat ik dit ga bekijken. Ik heb Lego Racers 2 veel gespeeld vroeger. Wat dat betreft vind ik deze trailer wel heel erg, tja, niet echt op de 'legowereld' lijken. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 24 februari 2014 Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 Iemand die hier al is geweest? Ik had met mijn broer afgesproken om naar deze film te gaan, maar nu blijkt dus dat-ie alleen 's middags draait (heb meerdere bioscopen in de buurt gecheckt) en dat hij uitsluitend in het Nederlands te bekijken is... Ik snap uiteraard dat ze met een Lego-film richten op een jeugdig publiek, maar ik had het toch tof gevonden dat er een Engelse (al dan niet ondertiteld) versie gedraaid zou worden, puur voor de wat oudere fans. Die zijn er in ieder geval genoeg, zo blijkt ook uit dit topic... Hoe zit dat bij jullie? Reageren
3L1077 Geplaatst: 24 februari 2014 Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 Ik ben van plan met wat vrienden te gaan, volgende week zondag, om de vakantie af te sluiten. Ik wil 'm ook wel in het Engels zien, en dan liefst nog in 3D. Hij komt wel overmorgen pas uit, dus dat moet ik dan eens bekijken. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 24 februari 2014 Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 Is dit niet meer een kinderfilm? Neem aan dat het verhaal heel kinderachtig is? Reageren
3L1077 Geplaatst: 24 februari 2014 Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 (bewerkt) Is dit niet meer een kinderfilm? Neem aan dat het verhaal heel kinderachtig is? Het is zeker een film die heel ruim is, en dus ook prima bekijkbaar zijn. Maar volgens mij zijn het vooral de referenties die ouderen aantrekken. De film kreeg meteen bij de release al een 8,7/10 van IMDB. Stond ook al meteen van de eerste week te schommelen rond plaats 150 in de (gerespecteerde) top 250. Ik zie net dat het vervolg pal op m'n achttiende verjaardag uitkomt, nice. Bewerkt: 24 februari 2014 door 3L1077 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Geplaatst: 25 februari 2014 Mijn zoon is inmiddels geweest en is heel erg enthousiast. De film is in tegenstelling tot de LEGO games, ook al is het geen volledige StopMotion, blijkbaar wel zo gemaakt. Gehele omgevingen zijn opgebouwd uit blokjes. Ik zou 'm zelf ook graag nog zien dus ik hoop dat 'ie twee keer gaan niet zo erg zal vinden. Of ik wacht op de dvd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.