antwan Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) hey ik kan heel niet vliegen met een heli hoe doen jullie dat zo goed? wat is de besturing daarvan voor de pc? Bewerkt: 17 juli 2005 door antwan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Heb je de Flying school al gedaan? Daar wordt het uitgelegd. Backspace = Naar achteren LShift = Naar voren Pijltje Omhoog = Opstijgen Pijltje Omlaag = landen dat waren de controls volgens mij. Dit zijn mijn controls. als je de standaard controls hebt zijn die van Hunter beter. Bewerkt: 17 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hunter Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) "w"= omhoog "s"= omlaag "a" of "pijltje naar links"=opzij naar links "d"of "pijltje naar rechts"= opzij naar rechts "pijltje omhoog"=naar voren "pijltje omlaag"=naar achteren "q"=draaien naar links "e"= draaien naar rechts "2" "numpad +"=wielen inklappen(alleen voor vliegtuigen) dit geld ook voor een vliegtuigje je kan ook een joystick aansluiten, dat heb ik gedaan en dat vliegt fijner en echter. deze controls kloppen, dit zijn de standaard controls, en ik heb net nog gevlogen met gta sa(zo'n 10 min. geleden) Bewerkt: 17 juli 2005 door Hunter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Het is natuurlijk een kwestie van wat je zelf fijn vindt. Ik pas het altijd zo aan dat met de knoppen [Q][W][E] [A][D] alles te besturen is. Q en E zorgen dat hij verticaal over zijn as kan draaien, W, A, S en D zorgen ervoor dat hij gaat kantelen. Maar dat is misschien persoonlijke voorkeur. Met "Redefine Controlls"-"By Car", kun je ze zelf ook zo aanpassen als je wilt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.