harry1985 Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 Hoi Als ik online zit, en na een tijd loggen er soms spelers uit. en zit ik in een lege map hoe kan dit ??? Als ik me daarna opnieuw inlog op online heb ik weer een vollere map... Bizar maar waar hoe kan dit ??? Reageren
Venzio Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 Ik begrijp het niet helemaal, bedoel je dat na een tijdje de sessie leeg is? Als iedereen leaved en jij overblijft is het inderdaad leeg? Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 Iedereen verlaat het spel tegelijkertijd in een keer. Heb ik ook wel eens. Dit betekent dat er een netwerkfout is / was aan jouw kant. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 Lekker rustig toch, kan jij rustig je gang gaan met beroven en missies. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 Topic even verplaatst naar GTA:Online. Stond niet geheel juist in V:General. Ik denk ook trouwens dat je even je vraag beter moet uitleggen (of toch de essentie ervan), want nu is het wat vaag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.