Jump to content

Nieuwe GTAV Artwork: Franklin & Chop on Guard


Michael

Recommended Posts

Als ik eerlijk mag zijn, vind ik dat ze beter kunnen bezig zijn met de problemen die er momenteel zijn van GTA: Online dan nieuwe artworks maken.

Die laatste is wel een beetje vreemd: de kraan komt niet tot aan de grond?

Nu dat je het zegt, dat is in de Singleplayer én Online niet zo. Misschien een klein foutje van Rockstar Games :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit echt wel veel detail in die artworks, prachtig gemaakt. Grappig dat Chop net een shirt van de Ballas aan het verslinden is.

Ze zijn trouwens druk bezig met die problemen op te lossen, volgende week zou het gedaan moeten zijn. En zoals Eliott zegt hebben die twee geen verband met elkaar.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Was die bovenste niet 's uitgelekt, maar dacht iedereen dat 'ie nep was? puh2.gif Erg vet in ieder geval!

Ik heb even gezocht onder de naam 'Leaked Artwork Chop.' Ik vond niet de pagina over de Artwork, maar over geleakte cheats. Op die artwork is het logo ook anders. De datum van die artikel is ook: Sun, 2013-09-15 17:06. - Klik voor artikel -

gta-v-artwork-chop.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Die laatste is wel een beetje vreemd: de kraan komt niet tot aan de grond?

Dat hoeft niet incorrect te zijn hoor, een kraan hoeft niet verandert te zijn aan de grond. Ingame versie is dat wel, maar dat is een andere zaak.

Was die bovenste niet 's uitgelekt, maar dacht iedereen dat 'ie nep was? :puh: Erg vet in ieder geval!

Jup. De schaal van Chop blijft een vraagteken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...