GuitarGuy666 Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Hallo iedereen, Ik probeerde een nieuw youtube account aan te maken, en als ik hem probeer te verifiëren moet ik mijn mobiele nummer invoeren en dan hoor ik een SMS met een code te krijgen. Nu heb ik de melding gekregen dat ik het maximum aantal accounts heb. Ik heb er een verwijderd, en nu krijg ik nog steeds die melding (ook mijn google+ acc. heb ik verwijderd.). Wat moet ik doen? groeten, Brian Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Ik snap niet echt wat je bedoelt, maar ik zou gewoon die code invullen ipv sms activatie. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2013 (bewerkt) Ik moet sms activatie doen -_- EDIT: Laat maar, heb het gefixt Bewerkt: 2 november 2013 door supergtagamer Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Lijkt me sterk, alle keren dat ik een Google Account heb aangemaakt heb ik dit niet hoeven doen. Kan je niet proberen een ander nummer op te geven, bijvoorbeeld die van een van je ouders? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Ik heb het al gefixt, en ik heb mijn nummer opgegeven om zegmaar youtube partner te worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.