Anthoox Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 bedankt anthoox! ik ga het zometeen eens proberen Heb net ff snel de comments doorgelezen op YouTube! Lukt helaas niet altijd even goed! Laat anders ff weten of het gelukt is! Geen dank en succes Reageren
Hmmpff Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Af en toe een cargobob is beter dan er nooit een kunnen vinden ik ben benieuwd, laat het later wel even weten! Reageren
Hmmpff Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Voor mij spawnt er enkel een buzzard, ben er verschillende keren geweest. ik ben level 87 btw. Reageren
KRKT Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 (bewerkt) Level 101 - ik zag hem niet staan (wel een buzzard). Heb maar 1 keer gekeken. Bewerkt: 4 november 2013 door KRKT Reageren
joshua22 Geplaatst: 4 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Ik ben nu level 110 en hij spawnt er idd een enkele keer. Dan maar even wat fun maken met de tow truck Reageren
Hmmpff Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Ben er nogmaals een aantal keren heen gegaan, en geen cargobob voor mij. Reageren
Anthoox Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Ben er nogmaals een aantal keren heen gegaan, en geen cargobob voor mij. Sorry man! Ik zal nog ff rond kijken en laat je weten of ik ergens achter gekomen ben! Reageren
Hmmpff Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Ben er nogmaals een aantal keren heen gegaan, en geen cargobob voor mij. Sorry man! Ik zal nog ff rond kijken en laat je weten of ik ergens achter gekomen ben! dat waardeer ik enorm, dankje wel! ben zelf ook nog aan het zoeken hier en daar, maar op youtube is er ook weinig tot niks te vinden hierover.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.