Phenx Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ik ben bezig met het exporteren van auto's. Ik heb gekeken in de walktrough naar de Feltzer. Die heb ik gevonden, maar die is op slot. Kan iemand mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Als je hem in je garage plaats, de poort doet en dan weer open, kan je erin. Je kan hem in je garage plaatsen door hem daar te duwen of de takelen met een towtruck (sleepwagen) of een traktor. Waar de towtruck en de traktor staan vind je in de Walkthrough. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phenx Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) hoe kan ik de feltzer dan aan de traktor koppelen? EDIT: Ik heb het al. Bedankt! Bewerkt: 17 juli 2005 door Phenx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) hoe kan ik de feltzer dan aan de traktor koppelen? Je kan die dingen achter bewegen, ik dacht dat dat met het "pijltje naar boven en naar beneden was" (ben het niet zeker). Probeer alle toetsen anders eens. Je dat moet ding eerst naar beneden doen, die feltzer er aankoppelen en dan terug naar boven. Bewerkt: 17 juli 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phenx Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 nee, je moet er gewoon recht voor staan en dan gewoon achteruit rijden. dan zit ie vast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.