GekkieJ01 Geplaatst: 7 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Zo, vanavond is de meeting! Mijn PSN is GekkieJ01, jullie kunnen mij toevoegen en dan stuur ik een invite voor de lobby. Reageren
thebig Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Het is hier verschrikkelijk rotweer, dus perfect voor een avondje wat te gamen. PSN-naam: vmdj0 Headset: momenteel niet Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2013 - Bijgewerkt - Reageren
Joriz Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Gaan we trouwens in een private freeroam? Heb gemerkt dat het veel prettiger speelt aangezien je enkel elkaar hebt af tegenstander of stuntmaatjes. Of had je andere plannen wat we ongeveer gaan doen? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2013 We gaan inderdaad Private, indien er genoeg animo voor is kunnen we misschien in een open lobby. Maar op dit moment lijkt mij het beste dat we private gaan. Wat er op de planning staat? Een aantal races, stunten met vliegtuigjes, cruisen etcetera. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Ik heb mijn recorder nog niet binnen. krijg ik morgen pas dus ik kan niks opnemen. Gelukkig hebben we joriz. Reageren
Broes16v Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Ik ga kijken of ik vanavond tijd heb Mijn PSN is Broes16v Ik zal GekkieJ01 al zeker toevoegen Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Is er nog plek? PSN: xCrazyShotgun Headset: Jup Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Zo, de eerste invites zijn de deur uit, jullie kunnen allemaal joinen! Reageren
Michael Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Je kan trouwens het beste 'Matchmaking' uitzetten. Dan komen geen andere mensen, die er niet horen te zijn binnen.. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Idd zet Matchmaking uit. Reageren
Joriz Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 De live stream staat inmiddels aan in de chat. Reageren
Die Hard Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Heb het ontzettend naar mijn zin gehad, zeker vaker doen. Top georganiseerd GekkieJ! Enorm bedankt. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2013 (bewerkt) Zo, de meeting zit erop. Het is zeker voor herhaling vatbaar, ook gezien het aantal leden dat de meeting heeft bijgewoond. Jullie kunnen de livestream beelden terug bekijken op: http://www.twitch.tv/gtagamesnl/b/477560591 Deel twee: http://www.twitch.tv/gtagamesnl/c/3208428 Bewerkt: 8 november 2013 door Joriz Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Was wel grappig, al had ik meer free-roam verwacht. De races waren op zich ook wel leuk, alleen waren er een aantal die dachten in botsauto's te zitten. Dit was ik vrij snel zat. Die missie waar er een aantal moeten vluchten, en een paar anderen ze op moest jagen met de jets vond ik wel super! ik wist niet eens dat er zo'n soort missie inzat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.