TGODJdh Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Sorry was het gewoon helemaal vergeten! Reageren
dionkoffie Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Sorry was het gewoon helemaal vergeten! Ik dacht dat het vanavond zou zijn. het is dat iemand in de chat het zei anders was ik het ook vergeten. en de meeting vond ik ook kei lache. ofroad racen met sports classic hahaha Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Sorry was het gewoon helemaal vergeten! Ik dacht dat het vanavond zou zijn. het is dat iemand in de chat het zei anders was ik het ook vergeten. en de meeting vond ik ook kei lache. ofroad racen met sports classic hahaha haha ja die vond ik ook leuk (wat een waardeloze auto is dat zeg) het botsen was hier dan ook minder erg Reageren
Michael Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Was gisteren zeer leuk, hopelijk heeft Gekkie binnenkort weer een leuke meeting in de petto! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.