Jump to content

Gta 5 op PS4?


Basatos

Recommended Posts

Nee, er is nog niks officieel bekend gemaakt over een mogelijke release.

Verwacht je dat hij nog komt voor PS4?

Ja, daar ben ik 99% zeker van. Rockstar wilt met GTA: Online een 'project' beginnen voor een aantal jaren, dat kan natuurlijk niet meer op de oude generatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je dan ook met ps3 en ps4 samen kunnen spelen? dat zou wel nice zijn. waarschijnlijk kleine kans maar toch :puh:

Ik gok zo van niet, de engine zal ook wel deels geupgrade zijn en dan krijg je waarschijnlijk rare taferelen.

ja precies daar dacht ik ook aan.

Maar als ze alleen bij wijze van de textures mooier maken, zou het wel kunnen denk ik?

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is kan je ook CoD Ghosts kopen voor de PlayStation 3, en hem dan later upgraden voor de PlayStation 4. Ik denk dat Rockstar Games dit ook gaat doen, dat je voor een klein bedrag je GTAV kan upgraden :Y

En hoe wouden ze dat doen dan. De PS4 is helemaal niet PS3 compatible.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is kan je ook CoD Ghosts kopen voor de PlayStation 3, en hem dan later upgraden voor de PlayStation 4. Ik denk dat Rockstar Games dit ook gaat doen, dat je voor een klein bedrag je GTAV kan upgraden :Y

En hoe wouden ze dat doen dan. De PS4 is helemaal niet PS3 compatible.

Ik heb volgens mij gezegd, als je momenteel de CoD Ghosts koopt voor de PlayStation 3. Dat je later hem kan upgraden (inwisselen) voor de PS4 Schrijfje ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...