Basatos Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Heey, Ik heb gister een PS4 besteld alleen vraag ik me af of er al wat bekent is over of GTA 5 op de PS4 komt? Mvg, Bas Reageren
Venzio Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Nee, er is nog niks officieel bekend gemaakt over een mogelijke release. Reageren
Basatos Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Nee, er is nog niks officieel bekend gemaakt over een mogelijke release. Verwacht je dat hij nog komt voor PS4? Reageren
Venzio Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Nee, er is nog niks officieel bekend gemaakt over een mogelijke release. Verwacht je dat hij nog komt voor PS4? Ja, daar ben ik 99% zeker van. Rockstar wilt met GTA: Online een 'project' beginnen voor een aantal jaren, dat kan natuurlijk niet meer op de oude generatie. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Hij komt sowieso voor de PS4. De vraag is alleen op welk termijn. Net zoals dat SA, VC, III, VCS en LCS ook op de PS2 kwam. Reageren
Dexist Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Zou je dan ook met ps3 en ps4 samen kunnen spelen? dat zou wel nice zijn. waarschijnlijk kleine kans maar toch Reageren
Venzio Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Zou je dan ook met ps3 en ps4 samen kunnen spelen? dat zou wel nice zijn. waarschijnlijk kleine kans maar toch Ik gok zo van niet, de engine zal ook wel deels geupgrade zijn en dan krijg je waarschijnlijk rare taferelen. Reageren
Dexist Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Zou je dan ook met ps3 en ps4 samen kunnen spelen? dat zou wel nice zijn. waarschijnlijk kleine kans maar toch Ik gok zo van niet, de engine zal ook wel deels geupgrade zijn en dan krijg je waarschijnlijk rare taferelen. ja precies daar dacht ik ook aan. Maar als ze alleen bij wijze van de textures mooier maken, zou het wel kunnen denk ik? Reageren
Michael Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Als het goed is kan je ook CoD Ghosts kopen voor de PlayStation 3, en hem dan later upgraden voor de PlayStation 4. Ik denk dat Rockstar Games dit ook gaat doen, dat je voor een klein bedrag je GTAV kan upgraden Reageren
PsykoUniqz Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Jup voor xbox 360 en x1 ook, kost je waarschijnlijk 10 euro om om te zetten. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Als het goed is kan je ook CoD Ghosts kopen voor de PlayStation 3, en hem dan later upgraden voor de PlayStation 4. Ik denk dat Rockstar Games dit ook gaat doen, dat je voor een klein bedrag je GTAV kan upgraden En hoe wouden ze dat doen dan. De PS4 is helemaal niet PS3 compatible. Reageren
Michael Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Als het goed is kan je ook CoD Ghosts kopen voor de PlayStation 3, en hem dan later upgraden voor de PlayStation 4. Ik denk dat Rockstar Games dit ook gaat doen, dat je voor een klein bedrag je GTAV kan upgraden En hoe wouden ze dat doen dan. De PS4 is helemaal niet PS3 compatible. Ik heb volgens mij gezegd, als je momenteel de CoD Ghosts koopt voor de PlayStation 3. Dat je later hem kan upgraden (inwisselen) voor de PS4 Schrijfje Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Oke, inruilen voor .... tsja ... das niet wat ik in eerste instantie voor ogen heb bij 'n upgrade, maar idd .... dat is ook 'n optie. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Nee, je kan hem voor 10 euro in de Store downloaden. Maar dan is de originele PS3 disc wel nodig Reageren
dionkoffie Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 je kan ps3 games ook op de ps4 afspelen hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.