jayjay2000 Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 Hallo iedereen Ik heb als Franklin op de warstock website een Crusader gekoch. Er werdt gwn geld enz afgerokken en ik kreeg een sms dat de auto gebracht was ,dus ik ging naar de garage en dar was de auto niet. de vraag is dus weet iemandt waar de auto is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 Ging je naar je eigen garage, of de garage die je erbij hebt? (volgens mij heeft Franklin een Garage in Grove Street). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jayjay2000 Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 (bewerkt) Ging je naar je eigen garage, of de garage die je erbij hebt? (volgens mij heeft Franklin een Garage in Grove Street). ik ging naar de garage in grove street en naar m'n eigen Bewerkt: 3 november 2013 door jayjay2000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 Wellicht moet je dan even wachten, ik heb ook gehad dat mijn auto een tijdje later kwam, dan moet je gewoon doorgaan met het spelletje. En krijg je vast later je auto wel in de garage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jayjay2000 Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 Wellicht moet je dan even wachten, ik heb ook gehad dat mijn auto een tijdje later kwam, dan moet je gewoon doorgaan met het spelletje. En krijg je vast later je auto wel in de garage oke bedankt voor het helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 (bewerkt) Wellicht moet je dan even wachten, ik heb ook gehad dat mijn auto een tijdje later kwam, dan moet je gewoon doorgaan met het spelletje. En krijg je vast later je auto wel in de garage oke bedankt voor het helpen. Geen probleem! Als er weer een probleem is, kom dan gewoon weer. It was a pleasure to help you Bewerkt: 3 november 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 De Canis Crusader komt in je hangaar te staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 Dit is inderdaad vaak een probleem. Meestal helpt het wel als je dood gaat en dan vanuit het ziekenhuis weer naar je garage gaat, maar je kunt ook even switchen naar Michael of Trevor en na een tijdje weer terugswitchen. Als je een sms krijgt dat je auto geleverd is hij er sowieso. Gewoon geduld hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jayjay2000 Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 (bewerkt) Dit is inderdaad vaak een probleem. Meestal helpt het wel als je dood gaat en dan vanuit het ziekenhuis weer naar je garage gaat, maar je kunt ook even switchen naar Michael of Trevor en na een tijdje weer terugswitchen. Als je een sms krijgt dat je auto geleverd is hij er sowieso. Gewoon geduld hebben. is het dan de hanger in de desert. Bewerkt: 3 november 2013 door jayjay2000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 Nee. Als het goed is verschijnt deze in de hangar op het vliegveld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jayjay2000 Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 (bewerkt) Nee. Als het goed is verschijnt deze in de hangar op het vliegveld. moet je die gekocht hebben. al denk ik dat niet ? Bewerkt: 3 november 2013 door jayjay2000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 Je moet hem gekocht hebben ja. Maar als je dat niet hebt gedaan zou ik eerlijk gezegd niet weten waar hij anders moet staan. :$ Bij mij wordt hij in ieder geval in die hangar bezorgd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jayjay2000 Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 welke vliegveld is het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 (bewerkt) Los Santos International. Bewerkt: 3 november 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jayjay2000 Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 weet iemandt dan waar m'n auto kan staan ik weet niks meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.