Jump to content

waar is m'n auto

jayjay2000

Recommended Posts

Hallo iedereen

Ik heb als Franklin op de warstock website een Crusader gekoch. Er werdt gwn geld enz afgerokken en ik kreeg een sms dat de auto gebracht was ,dus ik ging naar de garage en dar was de auto niet. de vraag is dus weet iemandt waar de auto is?

Delen op andere websites

Ging je naar je eigen garage, of de garage die je erbij hebt? (volgens mij heeft Franklin een Garage in Grove Street).

ik ging naar de garage in grove street en naar m'n eigen

Bewerkt: door jayjay2000
Delen op andere websites

Wellicht moet je dan even wachten, ik heb ook gehad dat mijn auto een tijdje later kwam, dan moet je gewoon doorgaan met het spelletje. En krijg je vast later je auto wel in de garage :)

oke bedankt voor het helpen. :)

Delen op andere websites

Wellicht moet je dan even wachten, ik heb ook gehad dat mijn auto een tijdje later kwam, dan moet je gewoon doorgaan met het spelletje. En krijg je vast later je auto wel in de garage :)

oke bedankt voor het helpen. :)

Geen probleem! Als er weer een probleem is, kom dan gewoon weer. It was a pleasure to help you ;)

Bewerkt: door Extreem
Delen op andere websites

Dit is inderdaad vaak een probleem. Meestal helpt het wel als je dood gaat en dan vanuit het ziekenhuis weer naar je garage gaat, maar je kunt ook even switchen naar Michael of Trevor en na een tijdje weer terugswitchen. Als je een sms krijgt dat je auto geleverd is hij er sowieso. Gewoon geduld hebben. :)

Delen op andere websites

Dit is inderdaad vaak een probleem. Meestal helpt het wel als je dood gaat en dan vanuit het ziekenhuis weer naar je garage gaat, maar je kunt ook even switchen naar Michael of Trevor en na een tijdje weer terugswitchen. Als je een sms krijgt dat je auto geleverd is hij er sowieso. Gewoon geduld hebben. :)

is het dan de hanger in de desert.

Bewerkt: door jayjay2000
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...