FcUtreg4Life Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Aangekochte voertuigen kun je na verloop van tijd (je krijgt 'n SMS bij aflevering) hier vinden: Auto's en Motoren - 4-Car garage (deze krijg je bij 'n R* Social Club account, anders zal je ze moeten kopen) Michael - Rockford Hills Franklin - Grove Street Trevor - Pillbox Hill (Leger)liegtuigen, Legerauto's/trucks Michael - Hangar op Los Santos International (voordat je hiertoe toegang krijgt zal je deze eerst moeten kopen) Franklin - idem Trevor - Sandy Shores Airfield (deze krijg je nadat je met Trevor de missie "Nervous Ron" hebt voltooid) (leger)helikopters Michael - Vespucci Helipad (wederom eerst kopen voordat je toegang krijgt tot) Franklin - idem Trevor - Sandy Shores Airfield (zie vliegtuigen) Boten Michael - Vespucci Marina (ook deze zul je eerst moeten kopen) Franklin - idem Trevor - idem Fietsen ??? (ik denk in dezelfde garage als Auto's en Motoren) Reageren
jayjay2000 Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Aangekochte voertuigen kun je na verloop van tijd (je krijgt 'n SMS bij aflevering) hier vinden: Auto's en Motoren - 4-Car garage (deze krijg je bij 'n R* Social Club account, anders zal je ze moeten kopen) Michael - Rockford Hills Franklin - Grove Street Trevor - Pillbox Hill (Leger)liegtuigen, Legerauto's/trucks Michael - Hangar op Los Santos International (voordat je hiertoe toegang krijgt zal je deze eerst moeten kopen) Franklin - idem Trevor - Sandy Shores Airfield (deze krijg je nadat je met Trevor de missie "Nervous Ron" hebt voltooid) (leger)helikopters Michael - Vespucci Helipad (wederom eerst kopen voordat je toegang krijgt tot) Franklin - idem Trevor - Sandy Shores Airfield (zie vliegtuigen) Boten Michael - Vespucci Marina (ook deze zul je eerst moeten kopen) Franklin - idem Trevor - idem Fietsen ??? (ik denk in dezelfde garage als Auto's en Motoren) wat is idem? Reageren
Together Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Idem = hetzelfde. Ik denk afkorting voor idem dito Reageren
jayjay2000 Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2013 dus waar moet de legerauto staan als Fraklin ik vat het nog steeds niet. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 In de hangar op Los Santos International die Franklin eerst zal moeten kopen voordat hij erin kan. Reageren
PsykoUniqz Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Je kan pegasus bellen, misschien heeft die hem. ? ik weet het niet helemaal zeker. Reageren
Ata Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 In de hangar op Los Santos International die Franklin eerst zal moeten kopen voordat hij erin kan. En bij alle vliegtuigen (en ook tanks in dit geval) duurt dit in vergelijking met auto's nog best lang voordat hij er staat. Het smsje met dat het geleverd is blijft ook lang uit. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Das dan wel weer realistisch. In werkelijkheid koop je die dingen ook niet 1 2 3, maar worden ze pas gebouwd na bestelling. Reageren
jayjay2000 Geplaatst: 5 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2013 hallo heb lang niet gekeken vanwegen school. ik denk dat ik even ga beginnen met pegasus bellen. iedereen bedankt voor de hulp ! Reageren
jayjay2000 Geplaatst: 5 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2013 ik kan hem niet bellen. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Pegasus is GTA Online. Heb je een hangaar gekocht als Franklin? Zoja, ga naar de Los Santos International (het vliegveld helemaal onderaan op de map) en ga naar deze hangaar. Als je nog geen hangaar gekocht heb, ga je naar hier en koop je hem. Reageren
Paralizer83 Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 En ook in los santos word enkel geleverd op werkdagen. .... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.