need my speed Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ik wou een Voodoo hebben om te tunen. Effe de walktrough checken, aha, hij staat bij een savehouse in de buurt waar je van Cesar de missie High Stakes, Low Rider kreeg. Damn, moet ik helemaal naar Los Santos. na een lange rit door San Fierro en veel woedende gangs, dode mensen en boze polities kom ik bij de plek aan en....Er staat een Glendale in plaats van een Voodoo? Hoe kan dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Dit Is Vaker Bij Mensen Overkomen Ook Bij Mij Ik Vind Het Ook Apart Maar Volgens Mij Is dat wel Verschillend Soms Staat Hij er Niet En Soms Wel Zit wel Verschil in Soms Rijden Ze Wel Over Staat Bij Je Eigen Buurt Waar Je Begint Als Je Geluk heb Dan Kom je er 1 Tegen Of Je Herkend Je Voodoo Niet meer Kan ook Wel Zijn Nog Veel Suc6 Met Je voodoo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Bedankt, probleem opgelost dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.