Jump to content

Opslaan op een parkeerplaats werkt niet


ricksofficial

Recommended Posts

Hey everybody!

Ik had mijn LCPD Police Cruiser geparkeerd in dat gele waar 2 motors staan (The Lost & Damned)

Ik sloeg de game toen op maar toen ik de Ps3 opnieuw opstartte was de Police Cruiser weg.

Groetjes, Rick

Link to comment
Delen op andere websites

De parkeerplaatsen kunnen maar 2 voertuigen houden, ongeacht hun grootte. Dus al zou je er nog 50 motors in kunnen kwijtraken, enkel de laatste 2 worden opgeslagen. Maar als je die 2 plaatsen niet genoeg vindt, dan kun je de parkeerplaatsen gebruiken bij de safehouses uit IV (ja, die parkeerplaatsen werken ook in TLaD en TBoGT)

Link to comment
Delen op andere websites

De parkeerplaatsen kunnen maar 2 voertuigen houden, ongeacht hun grootte. Dus al zou je er nog 50 motors in kunnen kwijtraken, enkel de laatste 2 worden opgeslagen. Maar als je die 2 plaatsen niet genoeg vindt, dan kun je de parkeerplaatsen gebruiken bij de safehouses uit IV (ja, die parkeerplaatsen werken ook in TLaD en TBoGT)

O bedankt! Maar wanneer kun je de andere Safehouse's kopen?

Bewerkt: door ricksofficial
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ze niet kopen, je krijgt ze of verkrijgt ze op een manier. Maar de parkeerplaatsen zijn altijd te gebruiken, ongeacht je voortgang in de verhaallijn.

-In het geval van TLaD is er bijvoorbeeld nog een extra safehouse in de loop van de verhaallijn, hier te vinden. Parkeerplaats is van in het begin al te gebruiken, maar hetzelfde geldt ook voor de parkeerplaatsen aan de safehouses van IV, dus je hebt wel genoeg plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...