djbob Geplaatst: 23 december 2003 Rapport Geplaatst: 23 december 2003 Ik had een mod op de politie auto gezet, maar hij crasht steeds. Zou iemand me de police.dff en police.txd kunne geve want als ik de backup zou moete laden dan ben ik al me gemodificeerde coole autos in vice city kwijt! EDIT: En zou je er police.col ook bij wille doen Reageren
rwesterh Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Geplaatst: 25 december 2003 Ik zal kijken of ik die bestanden kan vinden... (Op deze computer kan hij momenteel niet draaien). Als ik ze gevonden heb zet ik ze op m'n site. Ik geef dan wel een melding... (Wordt geüpload naar http://members.home.nl/rwesterh/djbob <<<< djbob die erachteraan staat betekent dat dat jouw tijdelijke map wordt!!! Er wordt een melding gegeven wanneer alles gereegeld is! ---------------- Update ---- Update ---- Update ---- Update ---- Update --------------- 25-12-03 :WAARSCHUWING: DE LINK IS AL BESCHIKBAAR, MAAR ER KAN NOG NIET GEDOWNLOAD WORDEN !!!!! Reageren
nielsjuh Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 ik heb hem niet dan moet je maar eventjes kijken op www.gta3mods.net (dat is ook voor vice city ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.