Damos Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 ik word steed sneergeschoten als ik die mensen op de motors wil neer knallen ik kan hem steeds niet halen ik heb wel body armors :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Je moet met een goede auto die mensen van de motor(s) of beuken en dood rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Hier staat de VC Walktrough . Had je daar al ingekeken. Mijn strategie: Pak een goede/sterke auto en rij over ze heen. Ze zitten op motors dus als je hard tegen ze aanbeukt vallen ze van hun motors af. Rij dan over ze heen. Zo heb ik deze missie gehaalt. Edit: 400ste post! Bewerkt: 18 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 ja ik heb in de walktrough gekeken maar ik zal het proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Een strategy die voor mij altijd goed werk bij deze missie, is om een grote bus te pakken, en daarmee de ingang van een van je bedrijven te blokeren. Dan ga je op een afstandje staan met een goed wapen en wacht je tot de moteren komen. Ze blijven om de bus heenlopen om te proberen naar binnen te gaan, en je kunt ze heel eenvoudig afknallen. Wachten op de volgende lading, en herhalen totdat "mission passed" verschijnt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capten Barbossa Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 ik doe het makkelijk ik doe big bang maar zonder codes is beter. je mag zelf weten hoe je het doet je kan ook wapens zoeken en ze neerknallen maar ik doe big bang. als je big bigbang doet moet je dat zovaak doen tot erstaat mission passed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 ik doe het makkelijk ik doe big bang maar zonder codes is beter.je mag zelf weten hoe je het doet je kan ook wapens zoeken en ze neerknallen maar ik doe big bang. als je big bigbang doet moet je dat zovaak doen tot erstaat mission passed De vorige post was van 19 Julie dus ik denk dat het probleem al is opgelost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.