Jump to content

GTA V The musical

Recommended Posts

Geplaatst:

Kut Amerikaanse accentjes :kots: Die rooie wil ik by the way wel even een beschuitje mee eten. Als ze dr klep maar houdt :v

Geplaatst:

Wauw. Wat de... wauw. Wel een enorm droog filmpje en in tegenstelling tot wat Whoop zegt vind ik de accenten nog enorm meevallen.

Nu is het natuurlijk wel een verplichting om bij een toekomstige hypothetische forummeet allen dit liedje mee te zingen en dansen. Uiteraard.

Geplaatst:

Kut Amerikaanse accentjes :kots: Die rooie wil ik by the way wel even een beschuitje mee eten. Als ze dr klep maar houdt :v

Nah, Brits is beter of niet? ... :7

Geplaatst:

Nah, Brits is beter of niet? ... :7

Alle accenten zijn goed, als het maar niet Duits is. Dat accent is gewoon te erg :puh: Is niks tegen Duitsers hoor maar dat accent

is irritant. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ge-ni-aal, beste GTA-filmpje in tijden ^_^ Was men in het echt maar zo makkelijk over te halen deze nobele tak van tijdsbesteding te waarderen..

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Ik vind het een leuk concept, goed uitgewerkt ook. Ik heb totaal geen last van 'Amerikaanse accentjes' maar dat komt misschien omdat ik dat accent boven het Brits accent prefereer.

Geplaatst: (bewerkt)

Die was bij een game special op MTV en vlak van 23.59.50 gingen ze aftellen na 0.00

Net zo als je op 31 december zou doen op RTL4.

Ze spellen wel GTAV op de computer en nog wel en mac, als dat echt kan? >.>

De ditel zegt GTAV, maar als ik goed kijk zie ik GTAIV of zie ik het fout? o.0

Bewerkt: door Kratod
Geplaatst:

Ze heet Molly Gallanger. :)

MV5BMTg5Nzc3MDY1Nl5BMl5BanBnXkFtZTcwNzA0MDI5OQ@@._V1_SY317_CR7,0,214,317_.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...