GTAKevin023 Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Hey, Hebben jullie dit al gezien? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Haha, lol. Slaat eigenlijk nergens op, maar wel zo geniaal. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Kut Amerikaanse accentjes Die rooie wil ik by the way wel even een beschuitje mee eten. Als ze dr klep maar houdt :v Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 wel meer dan alleen een beschuitje eten denk ik Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Wauw. Wat de... wauw. Wel een enorm droog filmpje en in tegenstelling tot wat Whoop zegt vind ik de accenten nog enorm meevallen. Nu is het natuurlijk wel een verplichting om bij een toekomstige hypothetische forummeet allen dit liedje mee te zingen en dansen. Uiteraard. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Leuk gedaan! Scheelt wel dat mijn vriendin gewoon vrolijk meespeelt als ik GTA ga spelen. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Kut Amerikaanse accentjes Die rooie wil ik by the way wel even een beschuitje mee eten. Als ze dr klep maar houdt :v Nah, Brits is beter of niet? ... Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 4 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Kut Amerikaanse accentjes Die rooie wil ik by the way wel even een beschuitje mee eten. Als ze dr klep maar houdt :v Nah, Brits is beter of niet? ... Alle accenten zijn goed, als het maar niet Duits is. Dat accent is gewoon te erg Is niks tegen Duitsers hoor maar dat accent is irritant. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 (bewerkt) Ge-ni-aal, beste GTA-filmpje in tijden Was men in het echt maar zo makkelijk over te halen deze nobele tak van tijdsbesteding te waarderen.. Bewerkt: 4 november 2013 door $NeoSyp$ Reageren
Venzio Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Ik vind het een leuk concept, goed uitgewerkt ook. Ik heb totaal geen last van 'Amerikaanse accentjes' maar dat komt misschien omdat ik dat accent boven het Brits accent prefereer. Reageren
Kratod Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 (bewerkt) Die was bij een game special op MTV en vlak van 23.59.50 gingen ze aftellen na 0.00 Net zo als je op 31 december zou doen op RTL4. Ze spellen wel GTAV op de computer en nog wel en mac, als dat echt kan? >.> De ditel zegt GTAV, maar als ik goed kijk zie ik GTAIV of zie ik het fout? o.0 Bewerkt: 6 november 2013 door Kratod Reageren
PsykoUniqz Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Jup, kijk maar naar de ronde map hud op 1:36 Reageren
Michael Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Dit was ook eens bij Gamekings, dit filmpje is echt geniaal.. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 16 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Kut Amerikaanse accentjes Die rooie wil ik by the way wel even een beschuitje mee eten. Als ze dr klep maar houdt :v Ze heet Molly Gallanger. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Lol filmpje, had ik ook bij Gamekings gezien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.