Damos Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) bij die missie met die overval op dat huis kan ik het laatste pakje niet vinden ( die in de slaap kamer) hij staat er niet meer heel gek :huh: die achter het bed moet staan die aan de linkerkant staat er wel :huh: Bewerkt: 17 juli 2005 door damos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Kijk misschien eens een kijkje in de Walkthrough. Daar staan alle plaatsen van die kisten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Je moet er minstens 4 hebben gebracht de rest hoeft niet. Dus als je eer 4 hebt mag je stoppen anders maak je geluid en is de missie niet volbracht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Je moet er minstens 4 hebben gebracht de rest hoeft niet.Dus als je eer 4 hebt mag je stoppen anders maak je geluid en is de missie niet volbracht. in de walktrough staat 4 maar je moet er maar 3 hebben B) Bewerkt: 17 juli 2005 door pokearno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 oke ik heb het gehaald thanks.. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 oke ik heb het gehaald thanks.. :lol: Je hebt het al gehaald zie ik. Maar gebruik de volgende keer a.u.b de zoekfunctie. Want in dit topic staat alles al vermeld erover: KLIK! Veel succes nog met de rest van de missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.