mrwhoopy Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Hallo allemaal, ik ben begonnen voor de Close shave trophie eerst met de knight flights geen probleem, maar nu ben ik dus bezig met de under the bridge gedeelte, nou heb ik het idee dat hij er een aantal niet geteld heeft, is er een manier net zoals bij 4 dat je kan zien welke je al gehad heb? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Volgens mij kun je niet zien welke bruggen je al gehad hebt. Maar je krijgt wel een melding als je die nog niet gehad hebt. Dus heb je bij die 4 bruggen een melding gehad ? Als je er geen kreeg zou ik het nog eens proberen. En als je wel een melding in beeld kreeg zijn ze geteld voor de achievement. Reageren
Ata Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Misschien staat dit bij social club? Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 (bewerkt) Nee, dit staat niet op Social Club. Ik raad je gewoon in het vervolg aan een checklist de gebruiken, bespaar je heel wat miserie. Bewerkt: 5 november 2013 door 3L1077 Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 5 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Bedankt voor de reacties, Ik ga het proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.