Paul88 Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Is er al bekend of er ook DLC gaat komen voor GTA V Single Player (een beetje zoals LA Noire). Het lijkt mij wel tof als er nog een paar Heists bijkomen. Ook valt het mij op dat grote delen van de map amper gebruikt worden (gevangenis, legerbasis, enz.) Het lijkt mij leuk als daar wat mee gedaan wordt. Wat voor extra missies zouden jullie willen zien? Reageren
Ata Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 - Veel meer heists, alleen hoe gaat dit aansluiten op het verhaal, als je geen nieuwe personages krijgt. Je sluit het spel immers af met dé kraak. Reageren
Venzio Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Ik verwacht zelf nog wel een DLC dat hetzelfde concept heeft als de DLC's van GTA IV. Misschien kan je wel verder met Jimmy als opvolger van zijn vader, dat zou best gaan als je nieuwe heists wilt. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Het zou zo cool zijn als de besneeuwde map van North Yankton (eerste missie en Bury the Hatchat) beschikbaar zou zijn in een DLC. Eerder heeft men hier op het forum al aangetoond dat de map veel groter zou zijn dan de ruimte die gebruikt wordt in de missies. Bovendien vraag ik me af waarom er in de map easter eggs zouden zijn (bv. de alien in het ijs), als dat stukje van de map slechts één keer gebruikt zou worden. Ik denkt dat het een van de mogelijkheden zou kunnen zijn! Reageren
W3sl3y Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Inhakend op dit is het natuurlijk ook interessant dat de voice actor van Franklin heeft gezegd samen te werken met de voice actor van CJ. Met de aanwezigheid van Grove Street is dit natuurlijk aannemelijk. Daarentegen heeft Rockstar dit gerucht al ontkracht voordat men überhaupt aan had gekondigd dat GTA V zich in Los Santos afspeelt aangezien zij hebben gezegd alleen personages uit de GTA IV-era terug te laten komen en de periode GTA III, VC en SA als aparte, afgesloten, era zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.