abruzzese63 Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Ik ben op zoek naar de Gruppe 6 locatie's en zo geld bemachtigen . Maar helaas vind ik niet waar deze voertuigen opduiken of zijn er geen specifieke plaatsen ? Ik heb al Google afgezocht maar helaas is er niets van bekent , is toch vreemd dat niemand erom vraagt . Ik lees graag jouw antwoord . Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Deze geldwagens verschijnen random, maar hebben vaak wel een vaste plek waar ze spawnen. Ik heb net een pagina gevonden waar je sommige geldwagens kan vinden + er staat daar een filmpje. Klik hier. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 De Gruppe 6 bussen verschijnen overal. Ze hebben geen vaste plek. Reageren
abruzzese63 Geplaatst: 5 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Oké , nu weet ik wel genoeg en hebben de Gruppe 6 wagens geen vaste locations . Maar ik heb dat Youtube filmpje bekeken en ga eens proberen hoe in dat filmpje staat beschreven . Als ze gewoon random verschijnen dan ben ik er ook tevreden mee . Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 De Gruppe 6 bussen verschijnen overal. Ze hebben geen vaste plek. Ze staan niet overal, neem maar 's een kijkje op Social Club bij je checklist. Daarnaast geeft dit kaartje je nog eens duidelijker aan bij welke plekken de wagens verschijnen. Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Er zijn maar 10 Gruppe 6 Vans. Inderdaad als Random Event aangegeven. Bij de een moet je beide agenten neerleggen en bij andere moet je juist de hele Van opblazen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.