MostWantedKid Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 (bewerkt) Machinima heeft onlangs twee video's geüpload waarin ze laten zien hoe sommige dingen in Los Santos gebaseerd zijn op echte gebouwen of gebieden. Deel 1. Deel 2. Deel 3 komt binnenkort. Veel kijkplezier. Bewerkt: 4 november 2013 door MostWantedKid Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Soms heb ik toch echt wel moeite om het spel van de realiteit te onderscheiden. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Ik heb gisteren avond deel 2 gezien op YouTube... Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Aan de auto's kan je amper meer weten wat nou de realiteit is! Alleen aan de voetgangers weet ik het altijd weer. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Dit is supervet! Zo zie je op sommige shots maar weer hoe mooi GTA V gemaakt is! Enkel aan de voetgangers was duidelijk te onderscheiden wat echt is en wat van GTA V. Ik heb nu ook het gevoel dat ik LA op mijn duimpje ken nu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.