Svenie Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Welkom in het stel jezelf voor topic. Dit topic is er uitsluitend voor de leden die op zoek zijn naar een GTA-clan/crew. Gevraagd wordt aan deze leden om onderstaand lijstje in te vullen bij het posten: Forumnaam: Nationaliteit: Leeftijd: GTA: GTA waarvoor je een clan zoekt Platform: Ingame naam: Social Club naam: Beschrijving: Beschrijf jezelf in een paar regels. Je kan het onder meer hebben over je goede en minder goede eigenschappen zowel ingame als in het echte leven, je karaktereigenschappen, hobby's... etc. Merk op dat bovenstaand lijstje kan verschillen met de informatie die van de verschillende clans/crews wordt verlangt. Dit topic is er min of meer om jezelf te verkopen. Een clan/crew die je graag als nieuw lid wil verwelkomen kan vrijblijvend informatie die zij verlangen toe voegen aan dit lijstje. Gevraagd wordt aan de clan/crew leiders die een bepaald lid beter willen leren kennen of misschien zelfs al recruiteren om een PM naar het desbetreffende lid te sturen. Op deze manier houden we het topic schoon en overzichtelijk. Het is vanzelfsprekend dat leiders van een clan zichzelf niet meer gaan voorstellen, mochten ze dit nog niet gedaan hebben. Reageren
CJ88 Geplaatst: 24 juli 2013 Rapport Geplaatst: 24 juli 2013 Hoi ik ben op zoek naar mensen met wie ik gta 4 kan spelen op de ps3, voornamelijk cops and crooks,. ps3 id. Mohamed046 Reageren
leon123 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2013 Hoi ik ben op zoek naar mensen met wie ik gta 4 kan spelen op de ps3, voornamelijk cops and crooks,. ps3 id. Mohamed046 GTA 4 nog? Reageren
TonyBrigante Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 (bewerkt) edit: ik lees net dat je je alleen mag voorstellen als je opzoek bent naar een crew... laat maar zitten dan want die heb ik al! Bewerkt: 28 oktober 2013 door TonyBrigante Reageren
TGODJdh Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Beste mensjes, Ik heb vanaf het begin een vriendencrew, maar die is erg inactief. Om het spel voor mij leuker te maken ben ik op zoek naar een actieve, liefst Nederlandse crew. Mijn stats: Lvl 74 1.2 KD speel nooit TDM vandaar Houdt van zeldzame auto's, ben ik nu aan het sparen. Tot nu toe ongeveer 3 dagen gametime. Headset. Ik hoor graag van jullie! Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Is het op Xbox 360 of PS3? Reageren
tuurtje1985 Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Neem eens een kijkje bij ons Een opbouwde crew met gezellige mensen en die elkaar overal helpen Dutch-Widow ps3 http://socialclub.ro...rew/dutch-widow Reageren
Hmmpff Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 (bewerkt) Eventueel als je intresse hebt, kun je je ook bij ons aanmelden, leden aantal is nog beperkt, dus we zijn opzoek naar nieuwe leden. Enigste eis is dat je volwassen bent, ben je geen 18+, is niet erg, maar gedraag je volwassen. btw: je moet wel gta op de ps3 spelen. Bewerkt: 5 november 2013 door Hmmpff Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Hallo neem eens een kijkje bij ons we zijn een groeiende crew en praten veel via skype nog tot dat we allemaal headset hebben. Bad Dutch Criminals http://socialclub.rockstargames.com/crew/bad_dutch_criminals ps3 Reageren
Caswessels Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 (bewerkt) Iemand nog een plaatsje over in een crew ik zit op dit moment niet in een crew en zal graag in 1tje willen Bewerkt: 12 december 2013 door Big Boss Titel verduidelijkt Reageren
Together Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ja ik heb nog een crew. Ik hoop dat je wil joinen. Link: >>>klik hier<<< Wat gaan we vooral doen? Meestal freeroam en jobs. Voor missies kan je ook altijd je crew leden invite want dat accepteren we altijd. Reageren
JustDuco Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 http://socialclub.rockstargames.com/crews/gtasocietyofficial wij hebben een aanpak waar je geen nee tegen kan zeggen. Reageren
Caswessels Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 @justduco als ik op de link druk staat er dat de server onvindbaar is. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 In mijn signature staat een link, is wel vooral op Xbox 360. Altijd welkom! Reageren
Milito Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Hallo allemaal! Ik ben hier sinds kort nieuw, en zoek eigenlijk gewoon een clan of een paar toffe mensen om samen mee te spelen! Ik speel op de PS3 me Gamertag is: Icethee, en ik heb een headset ja! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.