realhustler Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Met Trevor de weed farm gevonden en overvallen. Geen geweldige buit. Het systeem zegt 'kom over een week of zo terug'. Dus ik af en toe daar even kijken, maar ik kan ze niet meer overvallen, er zijn nu zeker meerdere weken voorbij ( een game week is ongeveer 3 uur spelen.) Weet iemand wat ik fout doe? Of heeft Rockstar de respawn uitgezet maar de melding niet? Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 een game dag is 48 minuten 7x48= 336 336/60= 5,6 Ietsje meer dan drie uur spelen hoor :3 Het zou kunnen dat ze een RL week bedoelen, anders kan je het zo passeren door veeel te slapen. Reageren
realhustler Geplaatst: 6 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Ik keek naar de klok en ongeveer een minuut per seconde, precies heb ik niet gekeken.. Het zal ms een echte week zijn, want ik heb al meer dan tien keer de week opbrengst van mijn properties ontvangen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Eén ingame minuut is 2 seconden, dus het is weldegelijk 5 uur 36 minuten. Maar als ik het goed heb gaat het niet over echt een week wachten maar over het moment dat je het kunt stelen. Als ik het goed heb gehoord is dit te doen op een bepaalde dag in de week (Weekend 's nachts?) en het is dus op die moment dat je dit kunt doen en anders niet. Voor de echte gegevens zal ik eens rondkijken. Reageren
realhustler Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2013 (bewerkt) Nou, een dikke maand verder, ik heb geen weed farm meer gevonden. Ok ik speel niet iedere dag maar ga toch regelmatig even kijken met Trevor. Lees net ergens dat na de eerste keer het alleen op dinsdags is overdag. Nou ik zal eens op de tijd en dag letten. Bewerkt: 13 december 2013 door realhustler Reageren
RaspberryJam Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Net met een nieuwe game als Trevor gedaan, donderdag ochtend (5.30) Totale buit $1554 Dat schiet niet echt op... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.