Jump to content

ifruit Android.

FireDragon88

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik heb ifruit geïnstalleerd, maar nu heb ik wat dingen die niet kloppen.

* als ik me hond uit laat loopt de balk niet vol.

doe ik dan de missie niet goed?

* ik kan 100 keer de zelfde drol opruimen. Zo gou ik ga wandelen of de app opnieuw inlog licht hij er weer.

* snap niks van de mini games kan iemand die uit leggen?

Alvast bedankt,

M.v.gr FireDragon

Geplaatst:

Hey! ik zal proberen te antwoorden op je vragen;

1. Heb je al geprobeerd om hem te voeden in de game, en met Chop de minigames te spelen (= uitlaten).

2. Als je de drol via de app opruimt dien je op het icoontje te drukken, en dan de drol tussen wijsvinger en duim vast te knijpen (dus vingers tegen elkaar op het scherm van je smartphone) en in de vuilbak te droppen.

3. De minigames bedien je door te slepen op je scherm, wil je dat chop naar links loopt, sleep je naar links, dan trek je net een lijn, en deze lijn volgt chop normaal gezien. Dit dien je zolang mogelijk vol te houden. Je speeltijd kan je verlengen door Chop de klokjes te laten pakken.

hopelijk kan je er nu aan uit!

Geplaatst:
2. Als je de drol via de app opruimt dien je op het icoontje te drukken, en dan de drol tussen wijsvinger en duim vast te knijpen (dus vingers tegen elkaar op het scherm van je smartphone) en in de vuilbak te droppen.

Je hoeft niet per se je wijsvinger en duim te gebruiken, mij is het nog altijd gelukt om hem gewoon aan te klikken met m'n wijsvinger en vast te houden en naar de prullenbak te slepen. Natuurlijk wel nadat er op het icoontje is geklikt.

Moet eerlijk zeggen dat je al gauw klaar bent met die app. Na een paar dagen heb je Chop wel de drie trucjes geleerd, goud halen in de minigames duurt wat langer maar of je daar nou zin in hebt geen idee, is leuk voor de goude halsband. Nu is het nog leuk dat je hem af en toe eten moet geven, maar zodra de100% is gehaald in GTA V dan gaan die notificaties uit. Want ja je hebt bij het spelen van GTA VIII natuurlijk geen behoefte aan een hond uit V die eten wilt hebben :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...