Jump to content

The end is the beginning...

Recommended Posts

Geplaatst:

Helaas nemen we, mede vanwege gezondheidsproblemen, afscheid van Kloep. Wij danken hem voor zijn inzet tijdens zijn tweede termijn als moderator. Hij laat hierbij drie gaten achter, die wij intern hebben ingevuld:

• GTA Chinatown Wars wordt vanaf heden gemodereerd door Jesperkaj.
  • GTA Vice City Stories en GTA Liberty City Stories worden vanaf heden gemodereerd door Phoenyxar.
  • GTA Online wordt vanaf heden gemodereerd door Bassieboy35.

Hoezo dan het "beginning" in de topictitel? Er gaat voor de rest toch niemand weg? Nee klopt! Maar Levi heeft besloten om het Graphics-forum te verlaten. Het forum dat hij samen met @Slimm heeft opgezet in 2005. Uiteraard blijft hij achter de schermen wel betrokken bij dit subforum, maar we hebben besloten dat het voor de schermen tijd wordt voor nieuw bloed. Een warm welkom voor Cabyon, die vanaf heden, samen met GTA_Ripper en -Matthijs-, het moderatieteam van de graphics-fora zal vormen.

Thanks Kloep, welkom Cabyon en succes Jesperkaj, Phoenyxar en Bassieboy35.

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

1

• .Timothy

1

• Venzio

1

• Bierbuikje

1

Geplaatst:

Gefeliciteerd Cab! Veel succes in het GFX stekje, als je je er maar niet in verliest, want ik kan de BD leden niet alleen onder de duim houden. :bier: Ook alle andere crewleden veel plezier met hun nieuwe stekkie! :tu:

Geplaatst:

Welkom Justin bij de crew, en succes aan de rest van de heren! Ik weet zeker dat 't goedkomt :)

En spijtig dat we afscheid van je moeten nemen Kloep, maar ik heb niets meer dan respect voor je keuze en wil je hartelijk bedanken voor je inzet _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt Kloep en .Levi voor jullie inzet! :)

Cabbie, gefeliciteerd met je promotie. Dubbel en dik verdiend, en waarschijnlijk voel je jezelf al helemaal thuis in het graphic hoekje.

En uiteraard wens ik Jesperkaj, Phoenyxar en Bassieboy35 succes met hun (extra) taken! :tu:

Bewerkt: door PrioX
Geplaatst:

Bedankt Kloep, je verandert vaker van kleur dan een stoplicht maar ik had liever gezien dat je deze keuze niet had moeten maken. Laat je gezondheid er z.s.m. weer bovenop komen! ;)

Levi ook bedankt, al kom ik niet vaak in graphics. Maar ik weet dat je dat forum had altijd overzichtelijk en vooral leuk hield!

En Cabyon, ik zou nu natuurlijk kunnen gaan doen alsof ik heel verbaasd ben dat ze je hebben gepromoveerd, maar ik heb het altijd al geweten. Succes!

En Jessiexar, veel succes in jullie nieuwe territorium!

Geplaatst:

Welkom Justin bij de crew, en succes aan de rest van de heren! Ik weet zeker dat 't goedkomt smile3.gif

En spijtig dat we afscheid van je moeten nemen Kloep, maar ik heb niets meer dan respect voor je keuze en wil je hartelijk bedanken voor je inzet worshippy.gif

Geplaatst:

Bedankt .Levi en Kloep! En vooral nog succes met je gezondheid Kloep!

Cabyon, de godenvader, gefeliciteerd! Natuurlijk Bas, Phoeny en Jesper ook, maar Cabyon is toch de man van de dag!

Geplaatst:

Het is jammer om te zien dat een goede Moderator vertrekt, mijn complimenten ook aan Kloep voor zijn tijd als Moderator.

Justin, veel succes in de Graphics forum, en Jesperkaj, Phoenyxar en Bassieboy. Veel plezier in jullie nieuwe subfora!

Geplaatst:

Gefeliciteerd Heren!

Ik ben er van overtuigd dat dit helemaal goed gaat komen. Keep up the good work!

Geplaatst:

Sommige mensen hielden het na één termijn al voor gezien. Dat jij, Kloep, nog een tweede termijn hebt gedaan, daarmee laat je zien dat je enorm toegewijd bent aan wat je doet en wilt bereiken. Heb ik echt respect voor. Denk dat veel mensen vergeten dat je al een hele lange loopbaan hebt gehad op dit forum met o.a contesten, blogs, je werkzaamheden bij de OWN (zoals ik net heb bekeken) en dan nog de WikiGTA erbij doen. Je bent een pareltje voor het forum, en daar mag best wel wat meer waardering voor komen, voor wat jij hebt gedaan. Als het aan mij lag had ik je een plekje ingeruimd bij de Ereleden!

Dat Levi zijn plekje op GFX opgeeft is toch wel een teken. Ooit begonnen als een geweldig project samen met Slimm maar in de loop der jaren heeft het ingeboet aan kwaliteit en activiteit. Of het ooit nog zo geweldig zal lopen als dat het vroeger deed is afwachten, maar je kan het altijd proberen.

Geplaatst:

...

Leuk hè, werken met kleurtjes.

Kloep, ik weet wat je allemaal hebt meegemaakt, heel veel respect voor alles wat je hier op het forum hebt gedaan en doet. En Cabyon, je lijkt me de juiste man voor de task, heel veel succes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...