Jump to content

The end is the beginning...

Recommended Posts

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

1

• .Timothy

1

• Venzio

1

• Bierbuikje

1

Geplaatst: (bewerkt)

Ponykar, Jesper en Bas veel succes gewenst met de uitbreiding van hun territoria. Hebben ze al een boom volgekrabt om dominantie te tonen? :7

Nou ben ik Kloep vergeten te bedanken voor het harde werk, en Cabby voor zijn promotie. Bij deze!

Bewerkt: door Haruhi_Suzumiya
Geplaatst:

Allereerst wil ik Kloep bedanken voor zijn inzet. Sterkte verder.

Jesperkaj, Phoenyxar en Bassieboy35, heel veel succes op jullie nieuwe plek!

Cabyon, van harte welkom in Graphics! Een plek waar ik zo'n 8 jaar met ontzettend veel plezier aan heb gewerkt. Het is echter tijd voor iemand die zijn energie en tijd kan opbrengen om zich aandachtig met het forum bezig te houden. Met collega's als Gta Ripper en -Matthijs- ben je in goede handen en vormen jullie wat mij betreft een goed team samen. Uiteraard staan zij, maar ook ik, altijd open voor vragen en suggesties wat het Graphics forum betreft. Heel veel succes met je nieuwe functie! PS: de nieuwe header voor SOTM zal ik altijd voor jullie blijven doen.

Geplaatst:

Bedankt voor je inzet op het forum, Kloep. Nu maar hopen dat je snel van je gezondheidsproblemen afkomt. Veel sterkte toegewenst!

Cabyon, van harte welkom bij de crew en gefeliciteerd met je nieuwe taken in de Graphics Fora. Succes met het opvullen van de leegte die .Levi. nu achterlaat, van wie ik het jammer vind dat hij na acht jaar weggaat bij zijn geliefde fora.

Phoenyxar en Bassieboy35, gefeliciteerd met jullie nieuwe fora.

Geplaatst:

Kloep, bedankt voor de immense inzet op het forum en hopelijk zien we je in de toekomst nog eens terug voor een derde termijn. ;)

De rest van de heren veel succes toegewenst, en warm welkom aan onze Zwoele Nederlander Cabyon!

Geplaatst:

Dat is best vervelend Kloep, zal vast geen makkelijke keus zijn geweest! Bedankt, en veel sterkte ermee! :)

En aan de anderen, veel succes! :tu:

Geplaatst:

Hopelijk wordt je terug wat beter, Kloep. Spijtig dat je stopt, maar de reden is begrijpelijk.

.Levi. die Graphics uit handen geeft, nou nou, toch een vreemde gebeurtenis. Maar zijn opvolger is wel de geschikte manLimburger.

Veel succes Cabyon! En natuurlijk ook Bassieboy35 en Jesperkaj!

Geplaatst:

Thanks Kloep en hopelijk komt alles goed met je. Ken het verhaal niet maar ach.. Good luck!

Succes aan de anderen met hun nieuwe taken. :tu:

Geplaatst:

Spijtig dat je weer bent moeten stoppen Kloep maar zeker te verstaan. Cabyon voor jou heb ik maar twee woorden: veel succes! De andere die meerdere subforums onder hun hoede gekregen wens ik ook erg veel succes. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Veel succes met jullie nieuwe nieuwe plekkie, allen!

Helaas dat je moet stoppen vanwege je gezondheid, Kloep. Ik wens je veel sterkte in de toekomst. Ook wil ik -Levi- bedanken voor de jarenlange inzet.

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

Kloep, bedankt voor je inzet als moderator! Het was erg fijn om met je in één crew te zitten. _O_

Cabyon, welkom en veel plezier! De heren met een iets andere rol: veel succes! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...