Silverbyte Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 (bewerkt) Had wat tijd te doden, en die loze uurtjes spendeer ik graag in Photoshop. V2: Reacties zijn natuurlijk van harte welkom. Bewerkt: 8 november 2013 door Silverbyte Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Nice. Hele mooie effecten. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Je hebt echt een heel goede keuze gemaakt wat betreft de effecten die je wilt gebruiken. De lijnen, effect c4d's en de wireframes heb je goed gebruikt. Wat me wel opvalt, is het feit dat het contrast een stuk te hoog ligt, het maakt het vrij moeilijk om de aparte elementen in je signature goed te kunnen bekijken. Daarnaast is het hele design mij een stuk te donker, en is je focal (die man in het midden), niet echt je focal lijkt het. Ik vind wel dan weer dat je je stock erg goed geplaatst hebt, het oogt professioneel. Je kleurgebruik vind ik ook erg goed, als het contrast gefixt zou worden denk ik dat deze echt van mijn beeldscherm af zullen spatten. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Knap gedaan! Ik wou dat ik zoiets kon doen... Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Ik ben het eens met Gta Ripper. En zie ik daar een lichte border? Die zou ik weglaten want die maakt bepaalde stukken overgecontrasteerd. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 7 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Bedankt voor de reacties, met name Gta Ripper, kan ik zeker wat mee! Een dezer dagen eens kijken of ik er een aangepaste versie uit kan persen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.