Jump to content

Social Club

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarschijnlijk hoort deze vraag hier niet helemaal thuis maar wist niet waar ik hem anders moest plaatsen. Ik wil graag lid worden van een crew maar als ik op socialclub.rockstargames.com op 'Join the club' druk en mijn gegevens invul krijg ik elke keer de error : Sorry that is invalid. Try again. Weet iemand toevallig of ik iets fout doe? Alvast bedankt!

Geplaatst:

Mag ik vragen hoe oud je bent/hoe oud ben je op Rockstar Games? Wanneer je namelijk nog geen 18 jaar bent kan je niet alles doen op de Rockstar Site.

Geplaatst:

Waarschijnlijk hoort deze vraag hier niet helemaal thuis maar wist niet waar ik hem anders moest plaatsen. Ik wil graag lid worden van een crew maar als ik op socialclub.rockstargames.com op 'Join the club' druk en mijn gegevens invul krijg ik elke keer de error : Sorry that is invalid. Try again. Weet iemand toevallig of ik iets fout doe? Alvast bedankt!

je bent dus nog niet geregistreerd als ik je goed begrijp? en je probeert een account aan te maken om vervolgens een crew te joinen?

Geplaatst:

Ik kan via ifruit niet inloggen. Wachtwoord doet t niet staat er dan. Kan. Via de site wel. Ook staat ingame mn clan er niet bij, internet wel. Weet iemand t?

Geplaatst:

@Hmmpff, ik ben inderdaad nog niet geregistreerd. Ik probeer een account aan te maken om daarna een crew te joinen. Maar juist dat registreren lukt dus niet....

Geplaatst:

Ik heb het allemaal al geprobeerd, een andere username, ander password, zelfs een andere geboortedatum maar dat helpt allemaal niet. Elke keer krijg ik de melding: Sorry that is invalid. Try again. Vind wel jammer want zou graag een crew joinen..

Geplaatst:

Dit topic kan wat mij betreft gesloten worden want het is opeens gelukt. Snap ook niet wat er nou aan de hand was want heb gewoon dezelfde gegevens ingevoerd maar nu lukte het wel. Thnx voor de reacties

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...