Ak-deadfist Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Ik heb nu een garaga en wil de weer verkopen kan dat? ik heb ernaar gekeken maar kon helaas niet vinden hoe... Thanx! Reageren
Nissan Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 (bewerkt) Voor zover ik weet is het net zoals in Vice City en Vice City Stories niet mogelijk eens aangekochte eigendommen weer te verkopen wel verkopen, maar je kan er maar één tegelijkertijd bezitten. Bedankt Big Boss, ik haalde even een paar games door elkaar.. Bewerkt: 6 november 2013 door Haruhi_Suzumiya Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Als je een nieuw eigendom koopt dan wordt je huidige eigendom automatisch verkocht en krijg je de helft van het geld terug. Het is momenteel namelijk niet mogelijk om meer dan een eigendom te bezitten. Reageren
Ak-deadfist Geplaatst: 6 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Stel ik koop nu een appartement met garage, dan wordt mijn garage die ik nu heb verkocht en krijg ik daarvan de helft terug. klopt dit wat ik nu zeg. het zijn wel twee verschillende eigendommen... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Ja, dit klopt wat je zegt. Reageren
Ak-deadfist Geplaatst: 6 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2013 ok, chill thanx! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.