Ata Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Wellicht domme vraag, maar waar haal je nieuwe? In de suburban kon ik t niet vinden.. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 (bewerkt) ik heb de mijne van bij suburban. Gewoon naar de hoeden gaan en dan effe naar benden met je pijltjes tot je helms ofzo iets ziet Bewerkt: 6 november 2013 door ZeroJens Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Alle kledingwinkels hebben trouwens hetzelfde assortiment. Reageren
Ata Geplaatst: 6 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Ja i know. Maar niet elke winkel heb je accesoires toch? Dacht misschien met helmen ook. Kon hoeden bijv niet vinden dacht ik, thanks iig! Reageren
Hmmpff Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Je kunt ook helmen kopen bij de Mask-store onderin je map bij het strand. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.