MrIndependent Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 (bewerkt) Goedemiddag,Ik loop hier alweer een tijdje rond en merk dat er veel grafisch talent zit op deze site. Wij zijn bezig met een schoolproject, We hebben het volgende idee bedacht om een casual-shirt te ontwerpen met een voetbalgerelateerd design. We hebben wel een idee in ons hoofd hoe het moet worden maar niemand van onze groep bezit de capaciteiten om met photoshop fatsoenlijk aan de slag te gaan. Wij hebben een facebook-pagina om even een indruk te krijgen van wat ons idee is en onze stijl Facebook . Heb jij misschien interesse om ons uit de brand te helpen en vind je het leuk om mee te werken aan een project wat misschien wel succesvol gaat worden stuur dan even een PM naar me. Het idee is om de achterkant van JC 14 uit te knippen en een klein beetje publiek over te houden en het in dezelfde stijl te maken als het bijgevoegde oranje plaatje. Een oranje achtergrond en een beetje vintage look . Alleen mag de naam van Johan niet gebruikt worden in verband met rechten. Het getal 14 mag uiteraard gebruikt worden want hier zit geen patent op. Het moet 2-3 kleurig blijven omdat het anders niet meer te betalen valt qua bedrukking. Zoals in het voorbeeld te zien is willen wij het formaat hebben op het shirt het is een vrij scherpe afbeelding dus ook zoals je ziet en bevat niet echt een rand. We zouden graag Label Eleven verwerkt zien worden onderaan de afbeelding zodat we ook wat naamsbekendheid werven. Ik hoop dat een van jullie hier zin heeft om ons te helpen en het is uiteraard niet voor niks....Je krijgt de eer om mee te werken aan een uniek project en je krijgt het shirt met daarop jouw design. Voor verdere vragen stuur me gerust een berichtje! Bewerkt: 7 november 2013 door MrIndependent Reageren
MrIndependent Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Iemand..? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.