Phoenyxar Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Een algemeen topic voor verwijzingen (geen Easter Eggs) in GTA V. Dus als je een verwijzing vindt naar voorgaande games, personages, internationale bedrijven... die geen eigen topic waard zijn dan kun je die allemaal hier kwijt. Voor grote grappen/Easter Eggs bestaat nog steeds gewoon het gehele subforum. Ik zal de lijst geregeld blijven updaten. [table=header]Wat?|Waar?|Hoe? BJ Smith Recreational Center|>Klik<|BJ Smith is de eigenaar van Sunshine Auto's in VC BF (bij Injection, Bifta en Surfer)|>Klik<|BF staat hier voor BurgerFahrzeug, verwijzing naar Volkswagen Donald Love|Vinewood Walk of Fame|Onze beruchte zakenman maakt weer een terugkeer, ditmaal via een eigen ster! Hollywood-spoof|>Klik<|V.l.n.r.: John Wayne, Elvis Presley, Marilyn Monroe & Charlie Chaplin Car Tune Network|>Klik<|Verwijzing naar Cartoon Network[/table] Reageren
Twedeldie Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Ik ken die verwijzing niet maar is het niet CJ i.p.v. BJ? Of ben ik gewoon fout? :$ Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2013 BJ Smith is een nevenkarakter in VC (oorspronkelijke eigenaar van Sunshine Auto's) daar onder de naam BJ Smith Used Auto's. Dacht even dat dit in SA was, maar was in VC. Reageren
Faex Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Misschien is deze al bekend...zag hem voor het eerst: voorop de Ten Cent theater staat: the 3J's. Dat zijn zangers in ons land misschien bedoeld of onbedoelde verwijzing? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Dat lijkt een onbedoelde verwijzing (hangt ervan af hoe gekend de zangers zijn) maar het is wel een leuk weetje op zich, verdiend misschien wel zijn eigen categorie Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Tellen auto's ook mee? Dan maak ik namelijk even een lijstje. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Nou, in feite zou dat inderdaad wel tellen. Maar dan als de naam (of gehele naam) een kleine grap is. Dat de Banshee een mythologisch wezen is moet bijvoorbeeld niet worden vermeld, dat is van een ander kaliber (is gewoon naamgeving op zich/leuk weetje). Reageren
Mythbuster Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 Niet zeker of het mee telt, maar vond het wel het vermelden waard: BF van BF Injection, BF Bifta, en BF Surfer staat voor BurgerFahrzeug(dit staat op de logo's). Dat is natuurlijk Duits voor 'burger-voertuig', oftwel een voertuig voor de burgers. Dit is natuurlijk een verwijzing naar Volkswagen, oftewel: 'auto voor het volk'... Toen ik daar de eerste keer achter kwam vond ik het echt geniaal, aangezien ik me nu afvraag waarom ik er nooit bij stil heb gestaan dat BF natuurlijk gewoon voor VW staat(ondanks dat ik wist dat de BF Injection op een Kever buggy gebaseerd was). Vraag me af of R* nu pas een betekenis aan de afkorting heeft gegeven, of dat ze dat altijd al wisten maar de naam gewoon nooit genoemd hebben... Het klinkt nu zo logisch... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2013 Dat is eigenlijk wel een leuke verwijzing... Heb me ook altijd afgevraagd waarom men die BF heeft gebruikt, of dat bewust was of gewoon een lettercombinatie voor niks, maar blijkbaar staat het toch voor iets. Of staat het nu toch voor iets, we zullen het nooit helemaal zeker weten natuurlijk. Bedankt MythBuster! Reageren
PrioX Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Bumpje :$ Op Vinewood Boulevard is een ster de vinden van Donald Love; de zakenman uit GTA III, GTA VC en GTA LCS. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Ooh, dat is wel leuk om hem weer eens terug te zien. Bestaan echt heel veel subtiele verwijzingen naar hem in alle games. Ook een SnapMap? Reageren
PrioX Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Ooh, dat is wel leuk om hem weer eens terug te zien. Bestaan echt heel veel subtiele verwijzingen naar hem in alle games. Ook een SnapMap? Click here to view the SnapMap Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 (bewerkt) V.l.n.r.: John Wayne, Elvis Presley, Marilyn Monroe & Charlie Chaplin. Click here to view the SnapMap Bewerkt: 29 januari 2014 door Tommy-Vercetti Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 V.l.n.r.: John Wayne, Elvis Presley, Marilyn Monroe & Charlie Chaplin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.