Phoenyxar Geplaatst: 29 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Toegevoegd aan de lijst. Reageren
Michael Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Geplaatst: 6 maart 2014 Niet zeker of het mee telt, maar vond het wel het vermelden waard: BF van BF Injection, BF Bifta, en BF Surfer staat voor BurgerFahrzeug(dit staat op de logo's). Dat is natuurlijk Duits voor 'burger-voertuig', oftwel een voertuig voor de burgers. Dit is natuurlijk een verwijzing naar Volkswagen, oftewel: 'auto voor het volk'... Toen ik daar de eerste keer achter kwam vond ik het echt geniaal, aangezien ik me nu afvraag waarom ik er nooit bij stil heb gestaan dat BF natuurlijk gewoon voor VW staat(ondanks dat ik wist dat de BF Injection op een Kever buggy gebaseerd was). Vraag me af of R* nu pas een betekenis aan de afkorting heeft gegeven, of dat ze dat altijd al wisten maar de naam gewoon nooit genoemd hebben... Het klinkt nu zo logisch... BurgerFahrzeug (BF) is eigenlijk BürgerFahrzeug. Volgens de Grand Theft Auto V stockmarket. Toen ik het normale logo vond kon ik het niet gebruiken omdat het dezelfde achtergrond had als het forum en de tekst op een of andere manier niet zichtbaar was. Ik heb het merk dus een klein beetje aangepast. Hier is het normale logo. Voor de rest niets heel erg. Maar het is alleen maar een kleine verbetering. Reageren
gta vc Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Het is niet echt een grap maar je kunt het ook niet serieus nemen maar als je bij Los Santos Customs (bij de 400k appartementen) krijg je de straatnaam te zien "Cancer street" wat in het Nederlands "Kanker straat" betekend Reageren
Michael Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Het is niet echt een grap maar je kunt het ook niet serieus nemen maar als je bij Los Santos Customs (bij de 400k appartementen) krijg je de straatnaam te zien "Cancer street" wat in het Nederlands "Kanker straat" betekend Je bedoelt waarschijnlijk Carcer Street. Carcer City is een stad in Manhunt, er zijn heel veel verwijzigingen in de straatnamen. El Burro Heights is weer een verwijzing naar El Burro, hij geeft je missies via de telefoon op Grand Theft Auto III. Reageren
gta vc Geplaatst: 26 maart 2014 Rapport Geplaatst: 26 maart 2014 Het is niet echt een grap maar je kunt het ook niet serieus nemen maar als je bij Los Santos Customs (bij de 400k appartementen) krijg je de straatnaam te zien "Cancer street" wat in het Nederlands "Kanker straat" betekend Je bedoelt waarschijnlijk Carcer Street. Carcer City is een stad in Manhunt, er zijn heel veel verwijzigingen in de straatnamen. El Burro Heights is weer een verwijzing naar El Burro, hij geeft je missies via de telefoon op Grand Theft Auto III. Oh haha verkeerd gelezen Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 11 mei 2014 Rapport Geplaatst: 11 mei 2014 Ik heb ergens een gebouw gevonden waar in het groot het logo van GTA V op hangt: Foto: Snapmap: Click here to view the SnapMap Reageren
PrioX Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Een aantal dagen geleden zag ik op de vuilnisbakken die door Los Santos verspreid staan een afkorting staan. Naar mijn idee is dit duidelijk een verwijzing naar Rockstar North (RS-NRTH), de ontwikkelaar van GTA. Wat de nummers achter de afkorting betekenen zou ik niet weten. Ik heb even wat geschiedenis opgezocht maar kan het niet vinden. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Ik zie het als een geboortedatum van een Rockstar medewerker. 28 oktober 1978 Reageren
Michael Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 (bewerkt) De containers staan ook nog bij Franklin zijn nieuwe huis. Bewerkt: 11 augustus 2014 door Asphyxiated Reageren
FGras Geplaatst: 20 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2014 Leuk topic! Als ik iets tegenkom zal ik een foto in snapmatic maken Reageren
Michael Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 Ik vond toevallig deze tekst op een muur in Vespucci Beach. Verwijzing naar Sex on the beach. Reageren
Platypus Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Ik zag deze grote reclameposter hangen met het woord 'Escalera' op. Zoals de meesten wel weten is Escalera een dorp in Red Dead Redemption. .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Reageren
Platypus Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Sorry voor de dubbelpost. Toevallig deze reclame gezien met de dame die bekend is van GTA Vice City. .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Hmm, die had ik nog nooit eerder gezien. Locatie? :o Reageren
Platypus Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 (bewerkt) Click here to view the SnapMap Recht tegenover de kledingwinkel/kapperszaak (ik weet niet meer precies wat ). Bewerkt: 11 januari 2015 door Platypus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.