Jans-1987 Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 In gta iv had je een soort Lexus, is deze er ook in gta 5? Of een soort gelijke auto? >>> Door Bassieboy35: Topic verplaats naar GTA V fora.<<< Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Dan denk ik dat je deze auto bedoelt? De Karin Asterope. Reageren
Jans-1987 Geplaatst: 7 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Bedankt. En weet je toevallig hoe het komt dat de khamelion, hotknife en de carbon rs out os stock zijn? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Dat komt omdat alle drie, dus de Khamelion, Hotknife en de Carbon RS, alleen beschikbaar zijn voor mensen met een Collectors Edition. Het is dan ook niet mogelijk om deze te verkrijgen als je de normale versie van GTA V hebt. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 (bewerkt) Dat komt omdat alle drie, dus de Khamelion, Hotknife en de Carbon RS, alleen beschikbaar zijn voor mensen met een Collectors Edition. Het is dan ook niet mogelijk om deze te verkrijgen als je de normale versie van GTA V hebt. Geloof me, Khamelion, Hotknife en Carbon RS zijn alleen maar speciaal omdat Collectors Edition mensen (Ik) dat hebben. Verder is er niks speciaal aan want qua rijgedrag zijn ze niet echt goed. De aller beste auto's/motor's kan iedereen die gta V hebt krijgen. Hoef je geen CE voor te hebben. Bewerkt: 7 november 2013 door GTAKevin023 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 Bedoel je niet misschien de Karin Sultan, want de Asterope zat niet in GTA IV. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 Maar dan kan het ook gaan over de Lokus of Habanero. Beide gebaseerd op Lexus-modellen en aanwezig in IV, Lokus wel niet in V. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 Dat komt omdat alle drie, dus de Khamelion, Hotknife en de Carbon RS, alleen beschikbaar zijn voor mensen met een Collectors Edition. Het is dan ook niet mogelijk om deze te verkrijgen als je de normale versie van GTA V hebt. Geloof me, Khamelion, Hotknife en Carbon RS zijn alleen maar speciaal omdat Collectors Edition mensen (Ik) dat hebben. Verder is er niks speciaal aan want qua rijgedrag zijn ze niet echt goed. De aller beste auto's/motor's kan iedereen die gta V hebt krijgen. Hoef je geen CE voor te hebben. ik hoorde dat voor normal gta v ook later komt Reageren
Hmmpff Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Bedoel je niet misschien de Karin Sultan, want de Asterope zat niet in GTA IV. deze is gebasseerd op de subaru impreza en/of mitsubishi lancer. ik denk dat de Karin Asterope de enige lexus in gta v is, ik vind hem behoorlijk realistisch. Reageren
Nissan Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Realisme heeft dan wel niks te doen met waar de auto op gebaseerd is, de gehele GTA III Era kan hiervoor getuigen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Bedoel je niet misschien de Karin Sultan, want de Asterope zat niet in GTA IV. deze is gebasseerd op de subaru impreza en/of mitsubishi lancer. ik denk dat de Karin Asterope de enige lexus in gta v is, ik vind hem behoorlijk realistisch. Hoe kan jij hier een Subaru Impreza inzien? Lexus LS: Reageren
Nissan Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 De San Andreas versie was gebasseerd op Subaru, maar de Sultan uit IV en V is gebasseerd op een Lexus IS met een paar elementen van de Mitshubishi Lancer, zoals de achterlichten. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 14 november 2013 Rapport Geplaatst: 14 november 2013 volgens mij zijn al die Karin auto's gebasseerd op een lexus de Karin Intruder lijkt erg veel op een wat oudere lexus Reageren
--Simon-- Geplaatst: 14 november 2013 Rapport Geplaatst: 14 november 2013 Bedoel je niet misschien de Karin Sultan, want de Asterope zat niet in GTA IV. deze is gebasseerd op de subaru impreza en/of mitsubishi lancer. ik denk dat de Karin Asterope de enige lexus in gta v is, ik vind hem behoorlijk realistisch. Hoe kan jij hier een Subaru Impreza inzien? Lexus LS: Kom op, gecustomized lijkt de Sultan ook verrekt veel op een Impreza: Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 14 november 2013 Rapport Geplaatst: 14 november 2013 Nee toch niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.