Jump to content

Lexus in gta V


Jans-1987

Recommended Posts

Dat komt omdat alle drie, dus de Khamelion, Hotknife en de Carbon RS, alleen beschikbaar zijn voor mensen met een Collectors Edition. Het is dan ook niet mogelijk om deze te verkrijgen als je de normale versie van GTA V hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat alle drie, dus de Khamelion, Hotknife en de Carbon RS, alleen beschikbaar zijn voor mensen met een Collectors Edition. Het is dan ook niet mogelijk om deze te verkrijgen als je de normale versie van GTA V hebt.

Geloof me, Khamelion, Hotknife en Carbon RS zijn alleen maar speciaal omdat Collectors Edition mensen (Ik)

dat hebben. Verder is er niks speciaal aan want qua rijgedrag zijn ze niet echt goed.

De aller beste auto's/motor's kan iedereen die gta V hebt krijgen. Hoef je geen CE voor

te hebben.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat alle drie, dus de Khamelion, Hotknife en de Carbon RS, alleen beschikbaar zijn voor mensen met een Collectors Edition. Het is dan ook niet mogelijk om deze te verkrijgen als je de normale versie van GTA V hebt.

Geloof me, Khamelion, Hotknife en Carbon RS zijn alleen maar speciaal omdat Collectors Edition mensen (Ik)

dat hebben. Verder is er niks speciaal aan want qua rijgedrag zijn ze niet echt goed.

De aller beste auto's/motor's kan iedereen die gta V hebt krijgen. Hoef je geen CE voor

te hebben.

ik hoorde dat voor normal gta v ook later komt
Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je niet misschien de Karin Sultan, want de Asterope zat niet in GTA IV.

Ajmsultanfrontviewgtav.jpg

deze is gebasseerd op de subaru impreza en/of mitsubishi lancer.

ik denk dat de Karin Asterope de enige lexus in gta v is, ik vind hem behoorlijk realistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je niet misschien de Karin Sultan, want de Asterope zat niet in GTA IV.

Ajmsultanfrontviewgtav.jpg

deze is gebasseerd op de subaru impreza en/of mitsubishi lancer.

ik denk dat de Karin Asterope de enige lexus in gta v is, ik vind hem behoorlijk realistisch.

Hoe kan jij hier een Subaru Impreza inzien? :7

Lexus LS:

2004_lexus_is_300_e-shift-pic-63291.jpeg

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je niet misschien de Karin Sultan, want de Asterope zat niet in GTA IV.

deze is gebasseerd op de subaru impreza en/of mitsubishi lancer.

ik denk dat de Karin Asterope de enige lexus in gta v is, ik vind hem behoorlijk realistisch.

Hoe kan jij hier een Subaru Impreza inzien? :7

Lexus LS:

Kom op, gecustomized lijkt de Sultan ook verrekt veel op een Impreza:

0_0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...