GTAKevin023 Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Hey, Ik heb een paar auto's/motor waar ik vanaf wil. Hoe raak ik die kwijt? Dumpen helpt niet, ze blijven in me lijst staan. Gr GTAKevin023 Reageren
Jochems Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Buiten neerzetten, wachten tot ze vernietigt worden. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 7 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Buiten neerzetten, wachten tot ze vernietigt worden. Ja, maar dan staat hij nog steeds in me lijst als ik hem terug wil via verzekering. Verkopen Kan dat? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Ja. Je rijd LSC in en er staat in de lijst Sell, doe dit en je verkoopt hem Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 7 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Ja. Je rijd LSC in en er staat in de lijst Sell, doe dit en je verkoopt hem Chill Reageren
Die Hard Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Ja. Je rijd LSC in en er staat in de lijst Sell, doe dit en je verkoopt hem Chill Dit kan overigens wel alleen als je voertuig niet meer dan $50.000 waard is. Reageren
stefstuntpiloot Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Ja. Je rijd LSC in en er staat in de lijst Sell, doe dit en je verkoopt hem Chill Dit kan overigens wel alleen als je voertuig niet meer dan $50.000 waard is. hoe kun je dat zien want ik heb zelf een oude suv maar als ik naar lsc ga om te verkopen kan het niet! Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Als je garage vol is en je wilt er een nieuwe auto in doen vraagt 'ie welke je wilt verwijderen. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Ja. Je rijd LSC in en er staat in de lijst Sell, doe dit en je verkoopt hem Chill Dit kan overigens wel alleen als je voertuig niet meer dan $50.000 waard is. hoe kun je dat zien want ik heb zelf een oude suv maar als ik naar lsc ga om te verkopen kan het niet! heb je toevallig in het afgelopen uur al een auto verkocht? want je kan maar 1x per uur een auto verkopen he. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 (bewerkt) 1x in 48 minuten om precies te zijn quotes even verwijderd. Bewerkt: 7 november 2013 door .Whoopdidoo. Reageren
Techhuis Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Ja gewoon verkopen als het kan zo niet.....gewoon opblazen en niet de insurance bellen en een nieuwe kopen Reageren
gta gta gta5 Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 je ken er ook een bom in zetten kost ongeveer 5000 dacht ik, en dat stopt de verzekering en blaas je m op ( dat geeft ie ook aan als je de optie wil aanklikken bij lsc) Reageren
Hmmpff Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 je ken er ook een bom in zetten kost ongeveer 5000 dacht ik, en dat stopt de verzekering en blaas je m op ( dat geeft ie ook aan als je de optie wil aanklikken bij lsc) enigste nadeel is dan wel dat je er helemaal geen geld voor terug krijgt.. dat kost het zelfs nog geld... Reageren
gta gta gta5 Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 je ken er ook een bom in zetten kost ongeveer 5000 dacht ik, en dat stopt de verzekering en blaas je m op ( dat geeft ie ook aan als je de optie wil aanklikken bij lsc) enigste nadeel is dan wel dat je er helemaal geen geld voor terug krijgt.. dat kost het zelfs nog geld... jaaa als het een dure auto is is het indd een groot na deel, anders zou k m gwn lekker in de lijst van mmi houden(als hij niet te verkopen is) of is dan de plek in je garage ook nog bezet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.