SanFierro Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Weet iemand misschien hoe ik oneindig hoog kan vliegen? Ik heb namelijk ergens gelezen dat dat mogelijk is..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Volgens mij gaat dat op de PS2 met de ARMAX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Een Armax?? :blink: ...het kan dus in ieder geval niet zo maar.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Dat kan als ik het niet fout heb toch ook met een cheat? :unsure: Vliegende auto's voor pc is dat : TRAVELINSTYLE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Dat bedoeld hij niet. Met de Armax is er een code dat je zo hoog kan vliegen als je wil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Heeft die het nu over de PS2 of de PC? PC gaat dat niet. PS2 is dat wat killarboy zei Anders als je het voor de PC hebt vraag het bij Modding Request Sorry als je de PS2 bedoelde want anders is het probleem opgelost; Koop een ARMAX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Karel- Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) der is snog een marnier op ps2 namelijk je doet de cheat aots vliegen als je er tegen botst je botst tegen een vliegtuig het vliegtuig gaat niet vlieg maar als je instapt gaat het van zelfen gaat hij heel hoog echt vliegen kun je dat niet noemen :lol: Bewerkt: 17 juli 2005 door master of deaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ik heb het over de PS2-versie....Maar een Armax kopen dus :lol: Waar kan ik die halen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Zoekfunctie maar je kan hem gewoon halen in internet of game winkels kost rond de 40-60 euro ongeveerik heb de mijne gehaald in een pc winkel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 www.bol.com kost ie...*zoekt betaalbon* inclusief usb stickje . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Mooi opgezocht kheb de mijne 44,45 betaald(wel in belgie). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Mooi opgezocht kheb de mijne 44,45 betaald(wel in belgie). Dat is best duur :o . Opgezocht? lag naast me, heb hem sinds vrijdag. Moet nog betaald worden :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Mooi opgezocht kheb de mijne 44,45 betaald(wel in belgie). Dat is best duur :o . Opgezocht? lag naast me, heb hem sinds vrijdag. Moet nog betaald worden :lol: . Ga je het pas binnen 14 dagen doen dan moet het maar kan je het ook nog terugdoen bv. binnen 10 dagen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ga je het pas binnen 14 dagen doen dan moet het maar kan je het ook nog terugdoen bv. binnen 10 dagen ? Dat weet niet? Hoezo? Wil je hem dan 10dagen gebruiken en dan terugsturen :lol: ? Ik ben er in iedergeval tevreden over . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ga je het pas binnen 14 dagen doen dan moet het maar kan je het ook nog terugdoen bv. binnen 10 dagen ? Dat weet niet? Hoezo? Wil je hem dan 10dagen gebruiken en dan terugsturen :lol: ? Ik ben er in iedergeval tevreden over . Neenee ik heb hem ook al kben er ook tevreden mee maar gewoon als je hem nu niet kunt betalen kan je hem terugbrengen.hahaha :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.